دوازدهمین محفل طنز «قندشکن» با موضوع «کتاب و کتابخوانی ،اوقات تلخ، اوقات شیرین» با رونمایی از سه اثر نویسندگان یزدی نهم اسفندماه در محل برگزاری نمایشگاه کتاب یزد برگزار می‌شود .
کد خبر: ۵۷۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 28 February 2018

همزمان با دهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد، دوازدهمین محفل طنز «قندشکن» شامگاه نهم اسفند‌ماه با حضور دکتر عباس احمدی از چهره‌های شاخص طنز کشور و جمعی از شاعران و طنزپردازان استان به همراه رونمایی از سه کتاب جدید نویسندگان یزدی در محل نمایشگاه کتاب برگزار می‌شود .

در این محفل ادبی شاعران و طنزپردازان آثار منثور و منظوم خود را با محوریت کتاب و کتابخوانی ،اوقات تلخ، اوقات شیرین و موضوع آزاد برای حاضران قرائت می‌کنند که در پایان به اثر برتر از نگاه مهمان ویژه و کارشناس برنامه جایزه‌ای اهدا خواهد شد .

در این محفل همچنین از تازه‌های نشر حوزه هنری استان همچون مجموعه داستان «قصه‌های من و ننه آغا» نوشته حجت الاسلام مظفر سالاری، رمان «برنامه نویس» اثر وحید حسنی و مجموعه شعر طنز «باغ لبخند» سروده محمود صادق‌منش رونمایی خواهد شد .

معرفی کتاب، مسابقه شعرخوانی و اجرای دف نوازی از دیگر برنامه‌های این محفل است .

علاقه‌مندان می‌توانند آثار طنز خود را برای ارائه در محافل ماهانه طنز «قندشکن» به رایانامه qandshekan@gmail.com ارسال کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36231400 داخلی 26 تماس بگیرند .

این محفل چهارشنبه 9 اسفندماه ساعت 19:30 در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد، جنب بیمارستان شهید صدوقی(ره) پذیرای عموم علاقه‌مندان است .

یادآور می‌شود: سلسله محافل طنز «قندشکن» اولین چهارشنبه هر ماه در یزد برگزار می‌شود .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار