فرمانده انتظامی استان قم خبر داد
فرمانده انتظامي استان اجراي طرح عملياتي "فتح يک" را بازآرايي اقتدار پليس قم دانست و گفت: بخشی از طرح عملياتي مربوط به انضباط اجتماعی است و در این راستا در مدت اجرای طرح 115 دستگاه موتورسیکلت که راکبانشان براي مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند و همچنين 60 دستگاه خودرو نيز به دليل بی انضباطی ترافیکی توقیف شده است.
کد خبر: ۵۷۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴ 28 February 2018

به گزارش تابناک قم، سردار کاظم مجتبایی اظهار داشت: طرح فتح یک با 270 گشت خودرویی و بهره گیری از 650 نفر نیروی پلیس در رده‌های مختلف انتظامی، اطلاعاتی و ترافیکی در دو بخش آشکار و پنهان به مدت 3 شبانه روز در استان برگزار شده است.

وی در ادامه اجرای طرح عملیاتی "فتح یک" را بازآرایی اقتدار پلیس قم و اهداف کلی طرح را شامل دستگیری سارقان سابقه دار، زمین گیر کردن اراذل و اوباش حرفه ای، تقویت و گسترش انضباط اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده برشمرد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان این که بخشی از طرح عملیاتی مربوط به انضباط اجتماعی است، گفت: در مدت مذکور 115 دستگاه موتورسیکلت که راکبانشان برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند و همچنین 60 دستگاه خودرو نیز به دلیل بی انضباطی ترافیکی توقیف شده است.

وی با اشاره به این که بخش عمده طرح عملیاتی فتح یک، مطالبات مردمی شامل ایجاد انضباط اجتماعی و امنیت عمومی بوده که پلیس موظف به اجرای آن است، ابراز امیدواری کرد: با تحقق تمامی مطالبات مردمی، شاهد امنیتی عمومی و فراگیر در استان باشیم.

سردار مجتبایی با بیان این که در این عملیات 210 مخفیگاه سارقان، اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر شناسایی شدند و بیش از 65 نفر سارق و 400 نفر معتاد و خرده فروش دستگیر و بیش از 65 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، تاکید کرد: اجرای این طرح عملیاتی در روزهای پایانی سال برای امنیت و آرامش فراگیر و استقبال از ایام نوروز است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار