کد خبر: ۵۷۲۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 28 February 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از جام جم آنلاین از فارس، فرنوش نوبخت گفت: اعزام های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، در روزهای عادی و در همه خطوط (تمام ایستگاه های دو سر خط) از ساعت 5:30 صبح آغاز شده و تا ساعت 22:30 شب که آخرین اعزام ها صورت می گیرد، ادامه دارد.
وی با بیان اینکه ساعات اعزام در همه ایستگاه ها از جمله صادقیه و فرهنگسرا یکی است، افزود: قطاری که در ساعت 22:30 شب از ایستگاه تجریش اعزام می شود، در ساعت 23:15 به ایستگاه کهریزک می رسد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، با اعلام اینکه در صورت افزایش تقاضای سفر، زمان اعزام ها را توسعه خواهیم داد، گفت: در صدد هستیم تا فاصله گذر حرکت قطارها (هِد وِی) در خطوط 1 و 2 که پیش تر به 4 دقیقه رسیده بود را به مرور افزایش دهیم.
وی ادامه داد: در حال حاضر، فاصله‌گذر حرکت قطارها از ساعت 7 تا 9 و 16 تا 19، 4 دقیقه است که در صورت افزایش تقاضا، این بازه زمانی را به 6 تا 10 صبح و 16 تا 20 شب خواهیم رساند. یعنی تعداد سرویس ها را در ساعات پیک، افزایش می دهیم.
به گفته نوبخت، هر روز میزان مسافران ورودی و برنامه حرکت قطارها نظارت، کنترل و بررسی می شود. بنابراین متناسب با تغییراتی که در این موارد صورت می گیرد، سیستم سرویس دهی نیز در راستای بهره‌مندی مسافران از سفری راحت و آرام، تغییر خواهد یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار