تابناک مرکزی: معاون آموزش متوسطه اموزش و پرورش استان مرکزی از آغاز ثبت نام مرحله منطقه ای جشنواره جوان خوارزمی استان مرکزی خبرداد.
کد خبر: ۵۷۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 01 March 2018

به گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام باشگاه خبرنگاران جوان، حیدری معاون آموزش متوسطه اموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مرحله منطقه ای بیستمین دوره جشنواره جوان خوارزمی با هدف شناسایی دانش آموزان با استعداد و خلاق در حوزه خلاقیت ، نوآوری ، ابتکار و اختراع از امروز 9اسفندماه آغاز شده و دانش آموزان علاقمند تا 19 فروردین با مراجعه به سامانه kharazmi . medu.ir می توانند ثبت نام کنند.

حیدری با اشاره به اینکه این جشنواره در 16 محور برگزار می شود افزود: این جشنواره در 3 مرحله منطقه ای ، استانی و کشوری برگزار می شود و کلیه دانش اموزان دوره متوسطه نظری اعم از مدارس دولتی و غیردولتی و بزرگسالان و هنرجویان هنرستان ها می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان پس از برگزیده شدن در مرحله کشوری می توانند از امتیازات ویژه در کنکور بهره مند شوند و این امر در صورتی است که 35 درصد اختراع و یا پژوهشی که ارائه کرده اند به خود دانش اموزان اختصاص داشته باشد.

معاون آموزش متوسطه اموزش و پرورش استان مرکزی ادامه داد: سال گذشته از استان مرکزی 32 طرح دانش آموزی به مرحله کشوری راه پیدا کرد که از این تعداد 8 طرح شایسته تقدیر شد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار