معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان:
به گزارش تابناک سمنان: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : بیش از ۸۰۰۰ معلم در سطح استان فعالیت می کنند که بالغ بر ۶۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۵۷۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 01 March 2018
به گزارش تابناک سمنان به نقل از معاون آموزش ابتدایی استنان سمنان ؛
کمبود دانش آموز در 75 مدرسه استان
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان از فعالیت ۷۵ مدرسه با دانش‌آموزانی زیر ۲۰نفر در استان خبر داد و تصریح کرد: مجموع دانش آموزان این 75 مدرسه در مجموع حدودا ۹۰۰ نفر است. 
محمدی با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و ۱۲ مرکز آموزشی فعال در استان سمنان پذیرای دانش آموزان استان هستند گفت: از این تعداد ۱۰۹ مدرسه عشایری و مابقی مدارس روستایی و شهری هستند.
ایشان با بیان اینکه 13.5درصد دانش آموزان استان در مدارس غیر انتفاعی تحصیل می‌کنند ادامه داد: در مجموع چهار هزار و ۶۵۳ معلم در مراکز غیر دولتی مشغول به تدریس هستند. 
معاون آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: بیش از ۸۰۰۰ معلم در سطح استان فعالیت می کنند که بالغ بر ۶۰ درصد آنان را بانوان تشکیل می‌دهند. 
احداث ۴۷۲ کلاس درس جدید در انتظار بودجه
وی با اشاره به وضعیت مدارس این استان با بیان اینکه ۳۶ درصد از مدارس استان مدارس احداثی یا خریداری شده هستند افزود: برای احداث ۴۷۲ کلاس درس جدید مورد نیاز، در مجموع نیازمند ۹۵۰میلیارد ریال اعتبار هستیم. 
وی گفت: توسعه متوازن آموزش‌های فنی و حرفه ای ؛ برنامه افزایش پوشش تحصیلی، افزایش قبولی در کنکور سراسری و افزایش میانگین نمرات پایه‌های دهم و یازدهم ، اجرای طرح فراگیری یک مهارت، پیشگیری و اصلاح ساختار قامتی دانش آموزان و... از برنامه‌های آموزش و پرورش در این استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار