امام جمعه تبریز:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آشنایی با اهداف شهدا و آرمان های والای این خون های پاک و اشاعه این فرهنگ جامعه، حرکت در مسیر انقلاب را هموارتر میکند.
کد خبر: ۵۷۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 01 March 2018

 به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در مراسم اولین سالگرد شهید گمنام مدفون در مرکز آموزش ولیعصر (عج) در جمع سربازان و پرسنل نیروی انتظامی استان با بیان اینکه شهدا مایه عزت و افتخار ملت ایران هستند، گفت: اولویت ها و الزامات انقلاب اسلامی در مقطع کنونی حرکت در مسیر اهداف شهدا و آرمان های امام راحل را ضروری کرده است.

امام جمعه تبریز افزود: شهدا برای مبارزه با تبعیض و بی عدالتی در جامعه و همچنین اشرافی گری و ارتجاع، با خون خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و امروز وظیفه همه آحاد ملت پاسداری از این خون های پاک است.

وی تداوم مسیر پر صلابت انقلاب و آرمان های والای امام و شهیدان را ضامن آینده نظام اسلامی دانست و گفت: اگر مسئولان نظام در مجامع بین المللی در دفاع از حقوق و خواسته های ملت بزرگ ایران اقتدار دارند به برکت خون شهدای پاکباخته این سرزمین است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: شهدا با ایمانی راسخ به راه خود و راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی، با تأسی از مکتب عاشورا فرهنگی مبتنی بر مبانی دین اسلام پایه گذاری کردند تا همیشه تاریخ چراغ هدایت رهروانشان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر عمل به وصیت نامه شهدا و چاپ و انتشار آنها گفت: آحاد ملت و دستگاه اجرایی ذیربط نسبت به شناساندن راه و فرهنگ شهدا وظیفه و رسالتی سنگین دارند.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: جمع آوری و انتشار خاطرات رزمندگان دفاع مقدس، تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری یادواره ها و مراسم های یادبود بنام و یاد شهدای جنگ تحمیلی از جمله کارهایی که میتواند راه شهدا را تداوم بخشد و فرهنگ شهادت را برای آشنایی نسل جدید با آموزه های دفاع مقدس و مقابله با توطئه های جدید استکبار ترویج دهد.

شایان ذکر است در آستانه وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها از مادر شهید مدافع حرم روح الله طالبی و همسر شهید ناجا خبازی نظرلو تجلیل به عمل آمد./*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :