جمعی از مدیران وزارت اقتصاد و دارایی در سفر به زاهدان با مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان و مدیر دارالعلوم این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۵۷۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 02 March 2018

دیدار تیم مدیران وزارت اقتصاد و دارایی با مولوی عبدالحمید/ لزوم مشورت دولت با نخبگان منطقه در تدوین و اجرای برنامه ها

به گزارش تابناک سیستان و بلوچستان در این دیدار که دکتر جلیلی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند، مولوی عبدالحمید بر لزوم استفاده و به‌کارگیری نخبگان و صاحب‌نظران بومی تأکید کرد.
مولوی عبدالحمید افزود: گفتمان و مشوره با صاحب‌نظران بومی خیلی مهم است، متأسفانه زمینه‌ی مشوره و گفتمان با صاحب‌نظران منطقه فراهم نیست. برخی از مدیران به بخش‌نامه‌های وزارت اکتفا می‌کنند و با صاحب‌نظران منطقه مشورت نمی‌کنند در حالی‌که تنها شورای اداری نمی‌تواند مشکلات مردم را حل کند. اگر از مردم منطقه کار گرفته شود، مشکلات بهتر حل می‌شوند.
وی با بیان اینکه در استان سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های خوبی برای رشد و توسعه وجود دارد کشاورزی و معادن را از قطب‌های اقتصادی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه در جهاد کشاورزی سیاست درستی وجود ندارد.
دکتر جلیلی نیز در این نشست، با انتقاد از سیاست تبعیض به وضعیت نابسامان جامعه اشاره کرد و گفت: مردم تنها از کمبود‌ها ناراحت نیستند، بلکه از تبعیض‌هایی نگران‌اند که نه نفعی برای ملت دارد و نه برای دولت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار