بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده برگزار کرد؛
رئیس دانشگاه پیام نور لنده از مسئولان شهرستانی و استانی و امام جمعه شهر لنده در خواست کرد که با بها دادن و انجام فعالیت های فرهنگی مناسب به ترویج فرهنگ ازدواج آسان در شهرستان لنده بپردازند تا سطخ توقعات پایین آمده و موانع ازدواج جوانان کمتر شود.
کد خبر: ۵۷۳۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 01 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از لنده ، تریبون آزاد دانشجویی با محوریت عشق و ازدواج به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده و با حضور حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه محترم شهر لنده، ریاست دانشگاه پیام نور، رئیس شورای شهر لنده و همچنین جمعی از اساتید این دانشگاه برگزار شد. 

دراین تریبون دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده از مسئولان شهرستانی و استانی و امام جمعه شهر لنده در خواست کردند که با بها دادن و انجام فعالیت های فرهنگی مناسب به ترویج فرهنگ ازدواج آسان در شهرستان لنده بپردازند تا سطح توقعات پایین آمده و موانع ازدواج جوانان کمتر شود.

امام جمعه شهر لنده در جمع دانشجویان دانشگاه لنده بیان کرد: رسم و رسومات دست و پاگیر متاسفانه در همه مناطق چه استان و چه کشور وجود دارد اما ما  باید تلاش کنیم که این فرهنگ های غلط برداشته شود تا جوانان راحت تر روی به این سنت پسندیده بیاورند. 

وی افزود: قران کریم فرمود است از نشانه های خداوند این است که از خود شما زوج های قرار داد تا در کنار آنها آرامش پیدا کنید، یعنی هدف از ازدواج، رسیدن به آرامش است و این امر به شرطی که انسان ها قوانین دینی ، صداقت ، مهربانی و...رعایت کنند شدنی است. 

حجت الاسلام محمودی افزود: زندگی میتواند زیبا باشد اما متآسفانه خود انسان آن را خراب میکند، و اگر در همه امورات چهار چوب خود را دین در نظر بگیریم می توانیم زندگی سالم و با آرامش برای خود و اطرافیان فراهم نماییم.

 امام جمعه شهر لنده به تمییز نشانه های عشق و هوس پرداخت و تآکید کرد:  اگر میخواهید در دام هوس گرفتار نشوید در مقوله ازدواج هر قدمی خواستید بردارید حتما با خانواده های خود هماهنگ کنید و از تجربیات آنان مشاوره بگیرید، و به همه ی شما جوانان و دانشجویان الی الخصوص خانم ها توصیه میکنم در امر ازدواج تا مسئله به یک نقطه مشخصی نرسد دل نبندید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار