معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد برپا شد.
کد خبر: ۵۷۳۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 03 March 2018

به گزارش تابناک : علی غفوری مقدم افزود: با توجه به اینکه تصمیم برای برگزاری نمایشگاه های بهاره عرضه مستقیم کالابه کمیته نمایشگاهی هر استان واگذار شده، برپایی این نمایشگاه با تصویب کمیته نمایشگاهی خراسان رضوی که در آن نمایندگان دستگاه های مختلف مرتبط با حوزه اقتصادی، اجتماعی و بازار عضو هستند، انجام شده است.

وی گفت: در این نمایشگاه کالاهای متناسب با نیاز مردم در عید نوروز از قبیل پوشاک، کیف و کفش، شکلات و شیرینی، آجیل و خشکبار و سایر مواد غذایی ارائه شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: کالاهای این نمایشگاه در هزار غرفه با دست کم 15درصد کمتر از نرخ بازار عرضه می شود و نیروی انتظامی و بازرسی اتاق اصناف مشهد نیز بر نحوه عرضه کالاها و قیمت آنها نظارت دارند.

غفوری مقدم افزود: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در سایر شهرستان های خراسان رضوی نیز به کمیته نمایشگاهی هر شهرستان واگذار شده است.

نمایشگاه بهاره در مشهد تا 18 اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی این شهر دایر است.

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار