تابناک مرکزی: مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: رسانه‌های بسیجی بایستی با توجه به رسالت خود و با تکیه بر ظرفیت‌های خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند.
کد خبر: ۵۷۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 04 March 2018

به‌گزارش تابناک مرکزی بر اساس اعلام بسیج؛ یعقوب قادری مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش رسانه‌ها و ضرورت پرداختن آن‌ها به مطالبات مردمی گفت: رسالت اصلی رسانه بازگو کردن مطالبات و ایجاد دغدغه برای تحقق آنها است.

وی افزود: متاسفانه امروزه برخی از رسانه‌ها با فاصله گرفتن از رسالت مطالبه‌گری بیشتر در پی گروه گرایی هستند و اینجاست که اهمیت رسانه بسیج نمایان‌تر می‌شود.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: امروز مهمترین مسائل و دغدغه‌های جامعه در دو واژه اقتصاد و فرهنگ خلاصه می‌شود و راه حل این دو واژه تحقق اقتصاد مقاومتی و احیاء امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

قادری با تاکید بر اینکه رسانه‌های بسیجی بایستی با توجه به رسالت خود و با تکیه بر ظرفیت‌های خود زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را پیگیری کنند، گفت: اصلاح الگوی مصرف نیاز به ایجاد باورهای جدید فکری دارد زیرا سال‌هاست که عموم مردم با تصوراتی اشتباه نسبت به مصرف در جامعه زندگی کرده‌اند و بدون اصلاح فرهنگ مصرف امکان تحقق اقتصاد مقاومتی وجود نخواهد داشت.

وی افزود: با توجه به جنگ نرم رسانه‌ای گسترده دشمنان داخلی و خارجی مهمترین، رسالت بسیج رسانه جهت دهی افکار عمومی در راستای اهداف و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به نقش رسانه‌ها در حوزه فرهنگی خاطرنشان کرد: رسالت رسانه‌ها در عرصه فرهنگ سازی بسیار سنگین است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار