سرپرست امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
سرپرست امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: بزرگترین تصفیه‌خانه صنعت کاغذسازی در شرق کشور با ظرفیت 6 هزار مترمکعب تصفیه روزانه و با اعتبار سرمایه‌گذاری 130 میلیارد ریال در بینالود به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۴۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵ 04 March 2018

به گزارش تابناک رضوی، علی رسولیان در مراسم افتتاح بزرگترین تصفیه خانه صنعت کاغذسازی شرق کشور اظهار داشت: این تصفیه‌خانه با ظرفیت 6 هزار مترمکعب تصفیه روزانه و با اعتبار سرمایه‌گذاری 130 میلیارد ریال در بینالود به بهره‌برداری رسید.


وی افزود: اهمیت مدیریت آب و نگاه جدی به زنجیره‌های تامین و تصفیه آب از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های خراسان رضوی است، بنابراین واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی می‌بایست نسبت به چرخاندن سیکل آب مصرفی با رعایت استانداردهای تصفیه آن اهتمام کنند.


سرپرست امور اقتصادی و سرمایه‌گذاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی ادامه داد: موضوع آب نیازمند یک صدایی و وحدت رویه بین نمایندگان محترم مجلس، دستگاه‌های اجرایی و در پیشانی آن بخش خصوصی است که این پروژه نمونه‌ای از تلاش آن‌ها برای حفظ محیط زیست و سرمایه‌گذاری در آن است. 


رسولیان بیان داشت: با توجه به هزینه‌های انتقال آب و موانع پیش رو بی‌شک مناسب‌ترین و منطقی‌ترین راه برای گذر از بحران‌های آبی موجود، اصلاح الگوی مصرف و برنامه‌ریزی صحیح و اعمال روش‌های مدیریتی در بهره‌برداری صحیح از منابع آب موجود در بخش‌های کشاورزی، شرب و صنعت است.


وی افزود: بی‌شک مهم‌ترین گام در حفاظت از منابع آب همکاری کشاورزان و صنعتگران در راستای اصلاح الگوی مصرف آب است که در همین راستا در برنامه ششم توسعه استان و برنامه عملیاتی سال 1397 که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط در حال نهایی‌سازی است تمرکز خاصی بر روی مدیریت تامین و مصرف آب در استان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار