مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی تاکید کرد
مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با تاکید بر حضور موثر متولیان حوزه سوغات فرهنگی مشهد در سایر نمایشگاه‌ها و همایش‌های در نقاط مختلف کشور، ادامه داد: تحقق این مهم، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.
کد خبر: ۵۷۴۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 04 March 2018

به گزارش تابناک رضوی، سیدحمید موسوی در حاشیه بازدید از فروشگاه بزرگ رضوی با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات آستان قدس رضوی برای ورود به حوزه سوغات فرهنگی زائر رضوی، اظهار کرد: حمایت از تولیدکنندگان صنایع‌دستی و سوغات نیز در همین قالب امکان‌پذیر است.


وی اقدامات آستان قدس رضوی را در زمینه سوغات فرهنگی زائر مثبت ارزیابی کرد و افزود: علاوه بر کیفیت مطلوب کالاهای عرضه شده، تنوع کالاهای فرهنگی موجود نیز قابل توجه است.


مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی با تأکید بر لزوم توسعه این قبیل فروشگاه‌ها در سایر نقاط شهر مشهد، یادآور شد: در این راستا باید از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و دیگر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با حوزه سوغات زائر استفاده کرد. 


موسوی با اشاره به اثرات مثبت ساماندهی بازار سوغات فرهنگی زائر، تصریح کرد: این اقدام باعث می‌شود زائران سوغاتی را از مشهد به یادگار ببرند که نماد فرهنگی این منطقه است.


وی با تاکید بر حضور موثر متولیان حوزه سوغات فرهنگی مشهد در سایر نمایشگاه‌ها و همایش‌های در نقاط مختلف کشور، ادامه داد: تحقق این مهم، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را به دنبال دارد.
مدیرکل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی برندسازی در حوزه سوغات فرهنگی زائر رضوی را یکی از ضروریات دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار