جواد محجوب موفق به کسب مدال طلا، در رقابت‌های جودو کاپ آزاد مردان اروپا در کشور جمهوری چک شد.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 05 March 2018

جدوکار خراسانی مدال طلا گرفت

به گزارش تابناک رضوی؛ رقابت‌های جودو کاپ آزاد مردان اروپا با حضور 299 جودوکار از 41 کشور جهان در شهر پراگ جمهوری چک برگزار شد.


جواد محجوب، جودوکار ارزنده چنارانی تیم ملی کشورمان توانست در این مسابقات به نشان طلای وزن به اضافه ۱۰۰ کیلوگرم دست یابد.


محجوب پس از استراحت در دور نخست، حریف اوکراینی را در ۱:۱۹ ثانیه ایپون کرد، سپس در زمان در ۱:۴۱ جودوکار فرانسوی را از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. ملی پوش خراسانی جودوی کشورمان در نیمه نهایی لوکاس کارپلاک، قهرمان المپیک ریو و نایب قهرمان گرند اسلم توکیو و قهرمان گرند پری هوهات را در یک دقیقه با یک اوسوتوگاری ایپون کرد و فینالیست شد.


نماینده شایسته جودو خراسان رضوی در شیایی پایانی خود نیز الکساندر واخویاک، دارنده نشان برنز گرند اسلم پاریس در سال 2018  از کشور بلاروس را در کمتر از 1دقیقه و 30 ثانیه با ضربه فنی ایپون شکست داد و مدال طلا رقابت‌های آزاد اروپا را برای کشورمان به ارمغان آورد.


جواد محجوب، روز جمعه هفته گذشته نیز در دومین مرحله رقابت‌های جودوی گرند اسلم سال 2018 که با حضور 446 جودوکار از 65 کشور در شهر دوسلدورف برگزار شد، به میدان رفت که در گام نخست و در قرعه ای سخت در برابر «هیروشی هاراساوا» نماینده مطرح ژاپن با ضربه فنی شکست خورد و حذف شد.

منع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار