رایزنی برای نمایش یکی از دو فیلم مجیدی و فرهادی برای نمایش در روز اول سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر این احتمال قوت گرفته که در اولین روز جشنواره هر دو فیلم به نمایش در آیند.
کد خبر: ۵۷۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 05 March 2018

به گزارش تابناک : در ادامه حضور فیلمسازان سرشناس در بخش جهانی جشنواره فیلم فجر شنیده‌ها پیش از این حکایت از این داشت که مدیران سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای انتخاب فیلم مجید مجیدی با نام «آنسوی ابرها»‌ یا فیلم اصغر فرهادی با نام «همه می‌دانند» به عنوان فیلم هایی که در روز اول جشنواره به نمایش در می‌آیند در حال رایزنی با آنها هستند.

برپایه این گزارش این دو فیلم تاکنون در ایران اکران عمومی نشده‌اند و پیش از این فیلمسازان سرشناس دیگری مانند کمال تبریزی، بهمن فرمان‌آرا، ابوالحسن داودی و فرزاد مؤتمن که آثارشان از حضور در جشنواره ملی فیلم فجر بازمانده بود، خبر از حضور فیلمشان در جشنواره جهانی فجر داده بودند.

بر اساس شنیده‌های خبرنگار فارس مبنی بر ادامه رایزنی برای نمایش یکی از دو فیلم مجیدی و فرهادی برای نمایش در روز اول سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، این احتمال قوت گرفته که در اولین روز جشنواره هر دو فیلم به نمایش در آیند.

فیلم سینمایی «همه می‌دانند» فیلمی در ژانر تریلر روان‌شناختی به نویسندگی و کارگردانی اصغر فرهادی است. این فیلم که هشتمین فیلم بلند فرهادی است به زبان اسپانیایی ساخته شده و بازیگرانی همچون خاویر باردم و پنلوپه کروز در آن ایفای نقش می‌کنند.

«آن سوی ابرها» فیلمی به نویسندگی و کارگردانی مجید مجیدی است با موسیقی ای. آر. رحمان. ستارگان فیلم ایشان خاطر، برادر جوانتر بازیگر بالیوود شاهد کاپور و مالاویکا موهانان در نقش اصلی است. مجید مجیدی فیلمساز مشهور ایرانی است که اثر خود را در سینمای هند می‌سازد. این فیلم در ستایش عشق و زندگی و تنوع روابط انسانی است. خبر ساخت فیلم را اولین بار را ای.آر. رحمان در ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ در فیسبوک خود منتشر کرد.

 

 

منبع : فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار