رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: ظرفیت بیلیارد خراسان، جهانی است و هر سه رشته ورزشی جذاب مربوط به هیات بولینگ، بیلیارد وبولس خراسان روی ریل پیشرفت قرار گرفته اند.
کد خبر: ۵۷۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 05 March 2018

به گزارش تابناک : علیرضا دوانلو در مراسم افتتاحیه دومین رنکینگ اسنوکر استان با عنوان "جام تکریم مقام مادر" در دهکده شاندیز، افزود: درحال حاضر، فضای عمومی جامعه نیز برای پیشرفت در هرسه رشته این هیات، مهیاشده است و سال آینده نیز شاهد گسترش این روند روبه رشد، خواهیم بود.

وی گفت: ظرفیت استان در حوزه بیلیارد، به مرحله هم افزایی رسیده است و با اتحاد و همدلی بوجود آمده، موفقیت‌های چشمگیری در کمیته‌های مختلف در حوزه آموزش، مسابقات، بانوان و شهرستانها، رقم خورده است.


رییس هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی افزود: فعالیت‌های آموزشی هیات در رشته‌های بولس، به تازگی با برگزاری یک دوره توجیهی، آغاز و این رشته جذاب و همگانی، به ورزش دوستداران و علاقمندان این حوزه معرفی شد.

دوانلو گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ باشگاه به صورت شبانه روزی با هیات همراهی می‌کنند و امسال توانستیم در تمام رشته‌های پاکت، اسنوکر و همچنین در حوزه بولینگ، مسابقات موثری را برگزار کرده و قهرمانان این رشته‌ها را معرفی کنیم.

محمد اسکندری، رییس کمیته برگزاری مسابقات نیز در این مراسم گفت: اتفاق بی نظیر در این دوره از مسابقات اسنوکر، حضور پرشور ۱۲۸ بازیکن و تکمیل ظرفیت جداول بود که نشان از توجه و فعالیت ویژه شهرستان‌های استان، اعضا و جامعه بیلیارد استان به این رشته دارد.

وی افزود: در سال آینده نیز دو مسابقه بزرگ کشوری در این رشته در مشهد برگزار خواهد شد و این موفقیت‌ها به سرانجام نخواهد رسید جز در سایه نظم و انسجامی که اکنون در خانواده بولینگ، بیلیارد و بولس استان ایجاد شده است.

 رییس کمیته برگزاری مسابقات گفت:  این دوره از مسابقات، از نظر مکان برگزاری، تجهیزات سالن و حضور بازیکنان در سطح بسیار مطلوب وملی است که به مدت ۶ روز از ساعت ۹ الی ۲۲ به طول خواهد انجامید.
 
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار