مسعود ریاضی، رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی نیز که به‌تازگی در مجمع انتخابات هیئت کشتی خراسان رضوی به‌عنوان رئیس انتخاب شده بود، از سمتش استعفا کرد.
کد خبر: ۵۷۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱ 05 March 2018

به گزارش تابناک : بعد از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و همچنین هدایت تیم ملی کشتی آزاد، مسئولان کمیته‌های مختلف این فدراسیون نیز درراستای حمایت از اقدام خادم دست به استعفا از سمت‌های خود زدند. دراین‌بین رؤسای هیئت‌های کشتی استان‌های کشور نیز  ضمن حمایت از رئیس فدراسیون کشتی، از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند و خواهان برگزاری مجمع فوق‌العاده این فدراسیون شدند. دراین‌بین مسعود ریاضی، رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی نیز که به‌تازگی در مجمع انتخابات هیئت کشتی خراسان رضوی به‌عنوان رئیس انتخاب شده بود، از سمتش استعفا کرد. 

امیدوارم خادم فدراسیون را ترک نکند

وی درباره استعفایش درراستای حمایت از خادم اظهار کرد: رسول خادم با رأی 40 عضو مجمع انتخاب شده و رزومه‌ای قدرتمند در کارنامه دارد. ایشان از وزن 48 کیلو تا 120کیلوگرم در کشتی کشورمان در تمامی رده‌ها افتخارآفرینی کرده و دوران حضورش در رأس فدراسیون کشتی، زمینه‌ساز اتفاقاتی خوب برای کشتی ایران در دنیا بوده‌ است.

وی افزود: واقعیت امر این است که کشتی ایران نیاز مبرمی به این مدیر توانمند ورزشی دارد. البته وی در این مدت به‌خاطر اتفاقاتی که در کشتی میان علیرضا کریمی و نماینده روسیه رخ داد، فشار زیادی را تحمل کرد؛ اما نباید اجازه دهیم تا چنین‌سرمایه‌ای را ورزش کشور و به‌ویژه کشتی از دست بدهد.

ریاضی بیان کرد: امیدوارم موضوع استعفای خادم با برگزاری مجمع فوق‌العاده که درخواستش را به آقای لایق، دبیر فدراسیون کشتی اعلام کرده‌ایم، حل شود و وی متقاعد شود که ریاست فدراسیون را ترک نکند.

در حساب هیئت کشتی فقط 7هزار تومان پول بود!

وی درباره وضعیت هیئت کشتی خراسان رضوی پس از انتخابش به‌عنوان رئیس این هیئت، گفت: هیئت کشتی خراسان رضوی چندماهی به‌وسیله سرپرست اداره می‌شد، البته نباید از تلاش و دلسوزی آقای زینل‌نیا که از پیش‌کسوتان کشتی خراسان است غافل شویم. متأسفانه فقط هفت‌هزار تومان در حساب هیئت وجود داشت و حتی زینل‌نیا از جیب برای کشتی خراسان خرج کرده‌ بود.

عضو شورای شهر مشهد افزود: در ابتدا تلاش کردیم تا کشتی خراسان بیش ازپیش گسیخته نشود، درهمین‌رابطه از طریق اسپانسر و خود خانواده کشتی توانستیم هزینه‌های اعزام به مسابقات و دیگرفعالیت‌های هیئت کشتی را پرداخت کنیم. با تأمین منابع حدودا در دو ماه اخیر 120میلیون تومان بابت برگزاری برنامه‌های کشتی در خراسان رضوی خرج کردیم.

عضو شورای شهر مشهد در پاسخ به اینکه آیا چند‌شغله‌بودن سبب می‌شود که نتواند آن‌طور که باید و شاید به کشتی استان برسد، گفت: در اینکه گرفتاری زیادی دارم شکی نیست. در گذشته نیز بارها به پیشنهاد ریاست هیئت کشتی خراسان رضوی پاسخ منفی دادم، اما این‌بار دوستان با دلایلی که آوردند، سبب شدند تا حضور در انتخابات را بپذیرم. ضمن اینکه یکی از وظایف ما در شورای شهر با توجه به شعارهایی که در انتخابات داده‌ایم، توجه ویژه به ورزش است. احساس کردم که می‌توانم در شورا وقت بیشتری را به ورزش اختصاص دهم.

سالن صحرایی به‌زودی افتتاح می‌شود

ریاضی درباره آخرین وضعیت سالن کشتی صحرایی مشهد تأکید کرد: دو سال بود که این سالن خاک می‌خورد و هیچ پیشرفتی در آن صورت نگرفته‌ بود؛ حتی سکوهایی که برای رشته کشتی خطرناک هم هست، در این سالن ساخته‌ شده‌ بود، اما در گام نخست این سکوها را جمع کردیم و سپس به بازسازی این سالن پرداختیم. مرمت سقف، تعمیر تأسیسات و بازسازی مدنظر انجام شده و هیئت مشهد درحال تمیزکاری آن است. این سالن دو تشک قدیمی داشت که به‌زودی با افتتاح سالن پایگاه قهرمانی کشتی، تشک‌های نو نیز برای این سالن فراهم می‌کنیم.

 

 

منبع : شهرآراآنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار