سخنگوی دولت اعلام کرد: حقوق کارمندان دولت در سال آینده ۱۰ درصد افزایش می یابد.
کد خبر: ۵۷۵۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳ 06 March 2018

به گزارش تابناک : محمد باقر نوبخت در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران اظهارداشت، بر اساس گزارش رسمی خزانه در ۱۱ ماهه اول امسال تا ۳ اسفند  سال جاری ۲۷۱ هزار میلیارد تومان برای امور جاری و عمرانی هزینه شده که این رقم نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۲۱۱ هزار میلیارد  تومان بود. بر اساس این گزارش، سخنگوی دولت اعلام کرد: ۱۷۶۵ میلیارد تومان برای جبران خسارات حوادث غیرمترقبه پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: ۲۸ درصد از خزانه نیز برای امور جاری و عمرانی بیشتر پرداخت شده و اعتبارات هزینه ای در این مدت ۱۵ درصد افزایش و اعتبارات عمرانی ۶۲ درصد رشد داشته است. نوبخت ادامه داد: رشد سرمایه گذاری سال قبل هفت درصد بود. امسال نیز رشد سرمایه گذاری داشتیم و رشد اقتصادی نیمه اول امسال ۶ درصد و میزان اشتغال زایی ۹۵۰ هزار نفر بود.

سخنگوی دولت افزود: دولت به دنبال پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران است و به همین جهت در میزان افزایش قیمت تضمینی گندم ملاحظات وجود دارد. سال گذشته ۱۱ هزارو ۶۵۰ میلیارد تومان برای خرید تضمینی گندم پرداخت شد و این رقم برای دولت سنگین است.

نوبخت اظهارداشت: حقوق کارمندان دولت سال آینده افزایش ۱۰ درصدی دارد. علاوه بر این سه هزارو ۴۰۰ میلیاردتومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده است. وی افزود: دولت با همه توان از دو وزیر پُرتلاش راه و تعاون حمایت می کند. وزیر راه برای نوسازی ناوگان هوایی مورد انتقاد قرار گرفت.

سخنگوی دولت در ادامه اضافه کرد: به محض لغو تحریم ها ۱۱ فروند هواپیمای نو وارد ناوگان هوایی شد و شبکه ریلی توسعه چشمگیر داشته و وزیر با تمام توان کار می کند. وزیر رفاه نیز دلسوزانه به دنبال منافع کارگران و بازنشستگان بوده است.

 

 

 

منبع : بانک برتر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار