به گزارش تابناک به نقل ازایرنا:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین بر اعتماد مسئولان به جوانان تاکید کرد و گفت: این مساله راهگشای حل مشکلات و زمینه ساز موفقیت های بزرگ است.
کد خبر: ۵۷۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 07 March 2018

اعتماد به جوانان راهگشا و زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ است.


به گزارش ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار اعضای مرکز فرهنگی بدر کربلای معلی با وی بر لزوم اعتماد به جوانان تاکید کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران اعتماد به جوانان را راهگشا و زمینه‌ساز موفقیت‌های بزرگ می‌دانند.
وی خاطر نشان کرد: امام علی (ع) فرموده‌ قلب جوانان مستعد و آماده پذیرش آنچه که به آن‌ها عرضه می‌شود است، بنابراین باید تلاش کنیم تا قرآن و سیره اهل بیت (ع) را به آن‌ها عرضه نماییم تا محصول ناب برداشت کنیم.
امام جمعه قزوین، وحدت شیعه و سنی را ضروری دانست و تاکید کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید حبل خدا همان قرآن و اهل بیت (ع) هستند که با تمسک به آن‌ها می‌توانیم به وحدت و همدلی دست پیدا کنیم و استکبار را در تفرقه افکنی بین مسلمانان ناکام بگذاریم.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه برخورداری از بصیرت قرآنی موجب شناخت دوست از دشمن می‌شود،اضافه کرد: با برخورداری از بصیرت قرآنی نیرنگ‌های دشمنان را می‌شناسیم و می‌توانیم آن‌ها را خنثی نماییم و تفرقه و جدایی به وحدت و همدلی تبدیل می‌شود.
وی،شناخت و تبعیت نکردن از اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی را سفارش مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: اسلامی که مورد تایید آمریکا باشد و شیعه‌ای که انگلیسی‌ها مهر تایید بر آن بزنند، باید از آن دوری کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار