در استانه میلاد حضرت زهرا (س) دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی ، با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 07 March 2018

به گزارش تابناک : علی رضا رشیدیان در حاشیه‌ی این مراسم که به صورت نمادین در شهر جدید گلبهار و در منزل یک خواهر شهید برگزار شد؛ گفت: از مجموع مسکن‌های مهری که امروز در استان به متقاضیان تحویل می‌شود؛ هزار و ۲۰۰ واحد در شهر جدید گلبهار است.


وی افزود: با بهره برداری از این واحدها، بیش از ۹۰ درصد تعهد ۱۲۰ هزاری استان محقق شده است و برنامه ریزی شده تا الباقی واحد‌ها نیز به سرعت به متقاضیان تحویل شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: با تشکیل کارگروهی ویژه، رفع مشکل تعاونی‌هایبخش خصوصی که در این حوزه فعال هستند؛ در دست اقدام است تا روند اجرای پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر سرعت بیشتری بگیرد.

رشیدیان تصریح کرد: در کنار این فعالیت ها، پروژه‌ی احیای بافت‌های فرسوده شهری، بهسازی و مقاوم سازی آن‌ها نیز با جدیت دنبال می‌شود تا از این طریق علاوه بر احیا این بافت ها، شاهد رونق و تحرک حوزه ساخت و ساز و مسکن باشیم.

 برای افتتاح دو هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر در استان، ۱۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است که هزار و ۲۰۰ واحد آن در گلبهار با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان و هزار و ۱۰۰ واحد در سایر شهر‌ها با ۵۵ میلیارد تومان می‌باشد.

همچنین یک باب دبیرستان نیز در یکی از محلات گلبهار با اعتبار حدود چهار میلیارد تومان در زمینی به مساحت هزار و ۷۸۲ متر مربع به بهره برداری رسید.
 
 
 
منبع : باشگاه خبرنگاران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار