رئیس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: بیش از هفت تن زعفران خشک طی فصل خرید به صورت تضمینی از کشاورزان این شهرستان خریداری شد که تاکنون 40 درصد بهای آن پرداخت شده است.
کد خبر: ۵۷۵۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 07 March 2018

به گزارش تابناک : عباس معتمدی روز چهارشنبه افزود: مبلغ پرداختی به کشاورزان 140 میلیارد ریال است که از آغاز فصل خرید این محصول در اواسط آذرماه تا کنون پرداخت شده است.
وی گفت: 60 درصد مطالبات دیگر زعفرانکاران شهرستان نیز تا پایان امسال به کشاورزانی پرداخت می شود که سه ماه از خرید محصول زعفران آنها گذشته باشد.
رئیس اداره تعاون روستایی تایباد افزود: در چهارچوب اجرای نخستین طرح تضمینی خرید زعفران در این شهرستان هر کیلوگرم زعفران نگین به قیمت 51 تا 54 میلیون ریال، زعفران پوشال درجه یک 58 میلیون ریال و هر کیلوگرم زعفران پوشال معمولی به نرخ 44 تا 48 میلیون ریال خریداری شد. 
تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد دارای پنج هزار و 240 هکتار سطح زیرکشت زعفران است و سالانه بیش از 20 تن زعفران در این شهرستان تولید می شود. 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
روح اله امین زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
ب سلام در رابطه با خرید تضمینی زعفران با گذشت 5 ماه از تاریخ تحویل تا کنون 60 درصد باقی مانده واگذار نشده است وهنگام مراجعه به تعاونی فقط دروغ می گویند که تا چند روز دیگر پرداخت می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار