مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از هزینه کردن 70 میلیارد ریال عواید و درآمدهای موقوفات مازندران 11 ماه گذشته خبر داد .
کد خبر: ۵۷۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 07 March 2018

به گزارش تابناک : حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با بیان اینکه این میزان عواید و درآمدها بر اساس نیت واقفان مانند حفظ و نگهداری موقوفات، نیات مذهبی، خیریه، مساجد، نیات خیریه، اجتماعی و... هزینه شده است گفت: این اداره کل در حوزه نیات مذهبی مبلغ 41 میلیارد و 605 میلیون و 888 هزارو 858 ریال، در حوزه نیات خیریه مبلغ 13 میلیارد و 299 میلیون و 248 هزار و 259 ریال کرده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: در حوزه نیات اجتماعی نیز مبلغ 5 میلیارد و 824 میلیون و 253 هزار و 463 ریال و در حوزه مدارس علوم دینی مبلغ 2 میلیارد و 884 میلیون و 903 هزار و 614 ریال هزینه شده است.
حجت الاسلام حیدری جناسمی برگزاری طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان با موضوع توزیع 260 بسته لوازم التحریر از محل عوائد موقوفه محمد اسماعیل رحمانی بابل و توزیع 187 بسته لوازم التحریر از محل موقوفه میرزا مهدی اشرفی در بهشهر از جمله هدیه واقفان به دانش آموزان امسال برشمرد. 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران توزیع بیش از 3 هزار سبد کالا در ماه مبارک رمضان، اعزام 28 مازندرانی به عتبات عالیات و 51 زائر بار اولی به حرم رضوی، اجرای نیت موقوفه علینقی کنی قائمشهر با موضوع ترخیص بیماران و هزینه دارو و درمان بیماران و تجهیز هنرستان حرفه ای به مبلغ 7 میلیارد ریال را از دیگر اجرای امینانه نیات واقفان اعلام کرد.
حجت الاسلام حیدری جناسمی خرید دستگاه بیهوشی بهمبلغ 1 میلیارد ریال برای بیمارستان حضرت امام خمینی (ره) ساری با هدف اجرای نیت موقوفه تاجر ساروی امسال عنوان کرد و گفت: این موقوفه برای تجهیز بیمارستان امام خمینی (ره) وقف شده که در سال های گذشته خرید آمبولانس، خرید دستگاه برای نوزادان نارس، ساخت مرکز ام آر آی و ... اجرای هزینه شده است.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار