نخستین کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد همدان برای بازدید از کربلای ایران عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شد.
کد خبر: ۵۷۵۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴ 07 March 2018
نخستین کاروان دانشجویان دانشگاه آزاد همدان برای بازدید از کربلای ایران عازم مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین کاروان اردو‌های راهیان نور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، امروز با بدرقه مسئولان دانشگاه عازم مناطق عملیاتی شد.

۲۰۰ دانشجوی دختر این دانشگاه در قالب ۴ دستگاه اتوبوس به این مناطق سفر کرده و نزدیک به ۳۰۰ دانشجوی پسر نیز هفته آینده اعزام می‌شوند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان بیان کرد: ثبت‌نام اردو‌های راهیان نور از یکم تا ۱۵ اسفند در واحد‌های دانشگاهی انجام و با استقبال خوبی روبرو شد.

جعفر ورزنده افزود: نزدیک به ۵۰۰ نفر برای حضور در این اردو‌ها ثبت‌نام کرده‌اند که در قالب یک برنامه ۴ روزه از مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند.

وی از اهدای بسته فرهنگی به شرکت‌کنندگان خبر داد و گفت: هزینه هر فرد ۲۵۰ هزار تومان است که ۱۵۰ هزار تومان آن از طرف دانشگاه و بقیه از سایر منابع تأمین شده و دانشجویان تنها ۲۵ هزار تومان پرداخت کرده‌اند.

ورزنده با قدردانی از مسئولان دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه آزاد همدان در برگزاری اردو‌های راهیان نور، هرسال جزء دانشگاه‌های برتر استان بوده و سال گذشته ۹ دستگاه اتوبوس حامل دانشجویان به این مناطق اعزام شد.

وی بیان کرد: حضور نسل جوان که دوران جنگ را درک نکرده‌اند در مناطق عملیاتی و بازدید یادمان‌ها و زیارت مزار شهدا فرصت مناسبی برای تقویت روحیه جهاد و شهادت و آشنایی با شرایط سخت هشت سال جنگ تحمیلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار