قهرمان جهانی تیراندازی با کمان گفت: مشکلات مالی ورزش تیراندازی با کمان خراسان رضوی مشکل اندکی نبوده و نمی‌توان به راحتی آنها را نادیده گرفت زیرا این مشکلات به عنوان سد از پیشرفت ورزشکاران استان جلوگیری می‌کند.
کد خبر: ۵۷۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 07 March 2018

مشکلات مالی به تیراندازی با کمان خراسان‌رضوی اجازه پیشرفت نمی‌دهد

به گزارش تابناک رضوی؛ راضیه شیرمحمدی اظهار داشت: به دلیل کمبود بودجه و هزینه‌های سنگین ورزش تیراندازی با کمان، تنها سه نفر، اعضای تیم ملی کل کشور بودند، بسیاری از ورزشکاران توانایی ادامه فعالیت در رشته ورزشی تیراندازی با کمان را نداشتند و آن را کنار گذاشتند، اما بنده عناوین مختلفی را کسب کرده و به تیم ملی دعوت شدم.

قهرمان جهانی تیراندازی با کمان خراسان‌ رضوی گفت: ارگان‌های مختلف از ورزشکاران استان حمایت نکرده و درآمدی از هیئت تیراندازی با کمان استان ندارم، در حال حاضر شرایط مالی سخت بوده و امور مربوط به تیراندازی با کمان سخت پیش می‌رود، تنها خواسته‌ام از ارگان‌های مختلف، فراهم‌سازی یک اسپانسر برای پرداخت هزینه‌های تیرو کمان و نظایر آنها است.


شیرمحمدی خاطرنشان کرد: هزینه‌های تیراندازی با کمان در طول سال از شمارش خارج بوده اما در صورت پرداخت 30 میلیون ریال در هر ماه توسط اسپانسر برای هزینه‌های موجود در ورزش تیراندازی با کمان، توانایی پیشرفت بسیاری را دارم و با آرامش به تمریناتم می‌پردازم.


وی تصریح کرد: بسیاری از مشکلات با وجود یک حمایت کننده حل شده و پیشرفت و ارتقاء سطح با سایر مشکلات اندک موجود در بخش تیراندازی با کمان بعید نیست، از متولیان این ورزش درخواست می‌کنم که در صورت ناتوانی برای کمک مالی تمامی ورزشکاران استان، حداقل با توجه به شناخت بیشتر آنها نسبت به ارگان‌های مختلف، برای پیدا کردن اسپانسر به آنها کمک کنند.


شیرمحمدی بیان کرد: البته مشکل دیگر موجود در زمینه ورزش تیراندازی با کمان، تنظیم نبودن تاریخ‌های اعزام ورزشکاران به مسابقات و اردوهای مختلف و ناهماهنگی آنها با ورزشکاران تیراندازی با کمان استان است، در صورت برگزاری مسابقات در تاریخ‌های پیش‌بینی نشده، تمرینات کمی انجام شده و ورزشکاران برای حضور در مسابقات آمادگی کاملی ندارند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار