امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت: اگر بغض و کینه دشمنان نسبت به این دستگاه را می‌ بینید دلیل بر موفقیت این دستگاه است، این دستگاه چه در برخورد با مفاسد اقتصادی، معاندین سیاسی و حقوق‌های نجومی موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۵۷۶۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 08 March 2018

 به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی درهمایش صبر (صلح، بخشایش و رضایت) که در ایلام که با حضور معاون فرهنگی قوه قضائیه برگزار شد، اظهار کرد: این یک واقعیت است که دستگاه قضایی دستگاهی مقتدر بوده و دوست و دشمن به آن اذعان داشته که این نهادی کارآمد و توانمند است.


حجت الاسلام لطفی با بیان اینکه دشمنان برنامه پیچیده‌ای برای ایجاد فتنه در ایران داشته و در پیروزی های خود تردیدی ندارند، گفت: با هدایت و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم فتنه ها همیشه نظام را بالنده و پویاتر کرده است، دشمنان از این ترفندها، توطئه ها و گمراه کردن ها راه به جایی نبرده و نخواهند برد.


در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از مسائل مهم و ارزنده در دین مبین اسلام که بارها مورد توجه قرار گرفته اصلاح ذات البین است حتی از برترین عبادت ها واجب تر است.

وی یادآور شد: این مجموعه‌ و باندها معمولا در صدد ضربه زدن به امنیت اقتصادی و سیاسی کشور هستند که دستگاه قضایی بدون هیچ گونه ملاحظه ای در برابر آنان ایستاده و با قاطعیت تمام برخورد کرده است.

حجت الاسلام لطفی با اشاره به نقش بی بدیل مصلحان و بزرگان در جامعه گفت: استان ایلام با توجه به بافت جمعیتی و عشایری که دارد متشکل از ایلات و طوایف بسیاری هستند که همواره در صلح و صفا زندگی می کنند، اگر هم نزاعی به ندرت پیش آید با دخالت بزرگان صلح طلب تبدیل به برادری و صمیمیت شده است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار