تیم والیبال نشسته سامان سوله آمل برای شرکت در مرحله نهایی مسابقات لیگ یک مردان باشگاه های کشور امروز به مشهد مقدس اعزام شد.
کد خبر: ۵۷۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 08 March 2018

به گزارش تابناک : سرپرست تیم والیبال نشسته سامان سوله آمل مرکز مازندران گفت: مرحله پایانی این مسابقات با حضور شش تیم شامل گچساران، مشهد، تایباد ، اهواز، البرز وسامان سوله آمل که از مرحله گروهی به دور پایانی صعود کردند از فردا جمعه 18 اسفند در مشهد مقدس برگزار خواهد شد. 
اصغر بابکی افزود: 3 تیم برتر این مسابقات با کسب امتیازهای لازم جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور را کسب خواهند کرد.
سرپرست تیم والیبال نشسته سامان سوله آمل با بیان اینکه مسابقات امسال لیگ یک والیبال نشسته مردان باشگاه های کشور با حضور 24 تیم در 4 گروه 6 تیمی برگزار شد تصریح کرد: تیم سامان سوله آمل در مرحله مقدماتی این مسابقات به عنوان تیم صدرنشین و در مرحله دوم به عنوان تیم دوم گروه خود به مرحله نهایی مسابقات صعود کرده است.
اصغر بابکی لا اشاره به اینکه تیم سامان سوله آمل به همراه تیم بابل و فریدونکنار در مسابقات امسال این لیگ حضور داشته که تیم های بابل وفریدونکنار درمرحله مقدماتی حذف شدند به وضعیت نماینده آمل درمرحله نهایی این مسابقات اشاره کرد و گفت: تیم آمل با سرمربیگری محسن طاهری و کیوان الیاسی به عنوان مربی و حضور بازیکنان بومی و توانمند در مسابقات امسال لیگ یک، عملکرد قابل قبولی داشته است.
تیم سامان سوله آمل در فصل گذشته این مسابقات حضور داشته و با وجود میزبانی مرحله نهایی، با قرار گرفتن در رده چهارم از صعود به لیگ برتر بازماند.

 

 

 

منبع : صدا و سیما 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار