پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شاگردان برانکو باید به بردن عادت کنند تا در ادامه راه لیگ قهرمانان برایشان مشکل ایجاد نشود.
کد خبر: ۵۷۶۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 09 March 2018

به گزارش تابناک : ناصر ابراهیمی، در خصوص پیروزی پرسپولیس در دیدار رفت مقابل الوصل امارات و همچنین بازی هفته آینده ای که این دو تیم با یکدیگر در امارات برگزار خواهند کرد گفت: همیشه بازی هایی که پس از باخت در دربی انجام می شود سخت است. اما پرسپولیس توانست خیلی پرقدرت ظاهر شود و خاطره تلخ باخت مقابل استقلال را تا حدودی از ذهن هوادارانش پاک کند.

 

مربی اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران گفت: برانکو ایوانکوویچ ترکیب تیمش را تغییر داد تا تقریبا بتواند نظر هواداران را هم جلب کند. اتفاقا این تغییرات هم به نفع پرسپولیس شد و آنها توانستند خیلی منطقی توپ و میدان را در اختیار بگیرند.

 

وی در خصوص بازی برگشت این دو تیم با یکدیگر اظهار داشت: قطعا اماراتی ها در این بازی با قدرت بیشتری به میدان می آیند. شرایط جدول برای آنها طوری است که اگر نتوانند پرسپولیس را شکست دهند دیگر امیدی به صعود نخواهند داشت.

 

مربی پیشین سرخپوشان ادامه داد: پرسپولیس هم باید خودش با گرفتن سه امتیاز، گروهی که در آن قرار دارد را بالانس کند. چونکه در هفته آخر و بازی هایی که تیم ها انجام می دهند مهم است که پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه صعود کند یا تیم دوم جدول شود. پرسپولیس باید به بردن های متوالی عادت کند و خودش سرنوشت خودش را در رقابت‌های گروهی رقم بزند.

 

ابراهیمی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس از حضور در نقل و انتقالات فصل آینده محروم است و این تیم باید به جوانان خود هم در هفته های پایانی لیگ برتر میدان بدهد تا از آنها در مواقع لزوم استفاده کند.

 

 
منبع : جام نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار