طی روزهای اخیر مطرح شد
مراجع تقلید در روزهای اخیر نسبت به رقص زنان در مراسمی که در برج میلاد برگزار شده بود موضع گیری داشته و ضمن تاکید بر جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، خواستار برخورد قاطع با خاطیان شدند.
کد خبر: ۵۷۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به حاشیه های مراسم روز زن در حضور شهردار تهران گفت: در نظام ما که یک نظام اسلامی است باید مراقب باشیم که چنین اتفاقاتی نیفتد. اینکه عذرخواهی کرده‌اند کار خوبی است ولی بعضی از کارها در نامه عمل انسان ثبت می‌شود و با عذرخواهی پاک نمی‌شود.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود که دیگر چنین اقداماتی تکرار نشود که موجب شرمندگی رهبر وامام زمان(عج) شود و امیدواریم که در آینده دیگر نظاره گر چنین حرکاتی نباشیم.

انتقاد آیت‌الله نوری همدانی از رقص زنان در مراسم ویژه شهردار تهران

آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار با جمعی از خانواده‌ها و مادران شهدای گمنام با اشاره به مقام بالای خانواده‌های شهدا گفت: حضرت زهرا(س) فقط در خانه نبودند؛ ایشان پشتیبان حضرت علی(ع) و جامعه اسلامی در جنگ و جهاد بودند.

وی با اشاره به اینکه قبل از اسلام به زن به چشم حقارت نگاه می‌شد ادامه داد: پیامبر یک جلسه برای مردان و یک جلسه برای زنان بصورت جداگانه برگزار می‌کردند که این نشان می‌دهد اسلام می‌خواهد عظمت زنان را در جامعه بالا ببرد و برابری مرد و زن را نشان دهد.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراسمی که توسط شهردار تهران به مناسبت روز زن برگزار شده است گفت: در این مراسم عده‌ای دختر را آورده و رقصانده‌اند؛ این‌ها درد جامعه ما است که در چنین کشوری با این همه سابقه انقلابی و اسلامی چنین مراسمی با وجود این همه دشمن، برگزار شود؛ به نظر من شما خانواده شهدا و زنان جامعه باید به میدان بیایید و اعتراض کنید که ما شهید داده‌ایم و امنیت به واسطه خون این شهیدان به وجود آمده است و نخستین اعتراض به اینگونه حرکات باید از طرف شما خانواده شهدا انجام شود.

وی در ادامه خطاب به مسوولان کشور گفت: نخستین چیزی که اسلام تاکید دارد که انجام دهید این است که فقر و بیکاری و معیشت مردم را درست کنید و برخی بجای اینکه به فکر مردم باشند و مشکلات را رفع کنند دنبال برگزاری مراسماتی مخالف اسلام هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار