مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان قم خبر داد
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جلد اول وصیت نامه شهدای استان قم تهیه و تدوین شده است.
کد خبر: ۵۷۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ 10 March 2018

به گزارش تابناک قم، سردار سیدجواد هاشمی ظهر امروز در دیدار با آیت الله علوی گرگانی، با اشاره به اقدامات و برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت 22 اسفند روز شهید گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جلد اول وصیت‌نامه شهدای استان قم تهیه و تدوین شده است.

وی با اشاره به نامگذاری 22 اسفند به عنوان روز شهید از سوی امام راحل(ره) تصریح کرد: این روز را به نام بنیاد شهید توسط شورای عالی فرهنگی کشور مصوب کرده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به رسالت بنیاد شهید که خدمت رسانی به خانواده‌های شهدا وجانبازان است ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف فعالیت‌هایی در حوزه‌ خدمات رفاهی و خدمات فرهنگی و بحث اردویی انجام شده است.

وی اذعان کرد: همچنین در خصوص بحث فرهنگی برای این خانواده‌ها در دانشگاه‌هایی که در استان قم داریم بیش از سه هزار دانشجو از این خانواده‌ها در حال تحصیل هستند و همچنین در بحث فرهنگی نکته دیگر برگزاری یادواره‌های شهدا است که توسط سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار