نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشور در معرض تهدیدات خارجی اخلاقی، بیکاری و رانت اداری است گفت: سرمایه هنگفت برخی از مسئولان برای مردم غیرقابل‌تحمل است.
کد خبر: ۵۷۷۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۳ 11 March 2018

منوچهر جمالی  با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان اظهار کرد: هرکسی که در نظام اسلامی اموال نامشروعی را غصب کند باید برسی و در صورت تائید به بیت‌المال برگرداند.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولان باید برای مردم صادقانه خدمت کنند افزود: مردم از غیر صادقانه کار کردن برخی از مسئولان ناراحت‌اند و خواستارند تا هرکسی که در این کشور مسئولیت می‌گیرد درست کار کند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه تهدیدات اخلاقی از سوی دشمنان جوانان و نوجوانان ما را تهدید می‌کنند گفت: با توجه به حجم تهدیداتی که علیه جوانان ما از سوی دشمن تحمیل می‌شود ما باید اعلام کنیم که تاکنون کاری انجام نداده‌ایم.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به تهدید بیکاری در جامعه بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات و گرفتاری که امروزه کشور با آن روبرو است و خانواده‌ها را رنج می‌دهد عدم زیرساخت‌های لازم برای اشتغال، مسکن و ازدواج جوانان است.

جمالی با اشاره به اینکه کشور از مشکلی بزرگی همچون رانت و فساد در رنج است تصریح کرد: علاوه بر تهدیدات اخلاقی خارجی و مشکلات اقتصاد جامعه از معضل بزرگی به نام رانت و فساد در التهاب است و برای جامعه ما بسیار خطرناک است.

وی بابیان اینکه رانت بازی و دور زدن قانون توسط برخی‌ها موجب رنجش خاطر مردم شده و همه از این معضل نگرانیم خاطرنشان کرد: نگرانی‌های متوالی و پشت سر مردم باعث می‌شود تا در جامعه ناامیدی به وجود بیاید.

نماینده مردم رودبار در خانه ملت با اشاره به طرح اعاده اموال نامشروع گفت: اگر ما بتوانیم فساد و رانت را در کشور ریشه‌کن و دست متجاوزان از بیت‌المال را کوتاه کنیم می‌توانیم جامعه توسعه محور و اقتصادی پویا را شاهد باشیم.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با اشاره به تجمعات اخیر مردم در پی مشکلات اقتصادی کشور بیان کرد: تجمعات و اعتراضات به‌حق مردی نشان داد که کشور از یک‌بخشی در رنج است و نیاز به اصلاح دارد.

جمالی ثروت و سرمایه هنگفت برخی از مسئولان را برای مردم غیرقابل‌تحمل توصیف کرد و افزود: ممکن است کسی ریشه اقتصادی خوب و اهل کار باشد و سرمایه‌ای را نیز جمع کرده باشد اما برخی‌ها از بیت‌المال و حق مردم سوءاستفاده کردند و دارایی مردم را به تاراج برده‌اند و اکنون فرصت برگرداندن ثروت مردم به بیت‌المال است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار