مدیرکل ‌ارشاد ‌خراسان رضوی در ارتباط با نشر مطالبی در فضای مجازی در ارتباط با عرضه چادر بخت‌‌گشا در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس گفت: چادرهای "بخت گشا" در نخستین ساعات نمایشگاه قرآن مشهد جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 05 July 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی سید سعید سرابی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: این دوره از نمایشگاه قرآن‌و عترت مشهد مقدس دارای اشکالاتی است اما اینکه سطح کیفی نمایشگاه نسبت به سال گذشته کمتر بوده است مورد قبول نیست چرا که نمایشگاه در بخش‌های مختلف از حیث موضوعی کیفیت توسعه و رشد داشته است.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس در آستانه سال 2017 قرار دارد، افزود: انتظار ما از برگزاری نمایشگاه قرآن‌و عترت این نبوده است که این نمایشگاه با مختصات نمایشگاه قرآن سال 2017 برگزار شود بلکه این نمایشگاه باید در شیبی قرار گیرد که نمایشگاه قرآن‌و عترت برای سال 2017 بهتر و مطلوب‌تر برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ارتباط با نشر مطالبی در فضای مجازی در ارتباط با عرضه چادر بخت‌گشا در نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس گفت: در بحث نمایشگاه‌ها معمولا چنین اتفاقاتی می‌افتد که در همین رابطه کمیته‌های تخصصی نظارت در نمایشگاه فعال هستند در ارتباط با این چادر چیزی که منتقل شده در ارتباط با این چادر، این محصول تنها حدود چند ساعت و در ساعات اولیه روز آغاز نمایشگاه ارائه شد که با اطلاع کمیته نظارت این محصول از داخل غرفه مربوطه جمع‌آوری شد.

وی با تاکید براینکه در سایر نمایشگاه‌های چنین اتفاقاتی به وجود می‌آید و تنها مربوط به نمایشگاه قرآن نیست، خاطر نشان کرد: از جمله وظایف کمیته نظارت رصد محصولات قابل ارائه در نمایشگاه‌ها است.

سرابی با بیان اینکه فضای عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه قرآن‌ و عترت مشهد مقدس فضایی خاص بود، تصریح کرد: متاسفانه دراین دوره از نمایشگاه فعالان عرصه عفاف و حجاب همدیگر را نقد ودارای چند صدایی بودند که این مسئله جای تاسف دارد چرا که در فعالیت‌های فرهنگی اتفاقات این چنین مانع هم افزایی و سبب خسارت به حوزه عفاف و حجاب می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی عنوان‌کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مشهد مقدس در مقایسه با نمایشگاه‌های قرآن سایر استان‌ها نمایشگاه قرآن و عترت مشهد کامل‌تر و در جایگاه برتر قرار دارد اما در مقایسه با نمایشگاه قرآن تهران فاصله زیادی داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار