مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان:
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: 220فرزند شهید و جانباز استان اردبیل با دریافت تسهیلات خود اشتغالی و مشاغل خانگی صاحب شغل شدند.
کد خبر: ۵۷۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 12 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، یاسر شاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال 180 نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای 25 درصد جذب دستگاه های دولتی شده اند.
وی بیان کرد: با وجود تلاش مسئولان هنوز بیکاری یکی از چالش های خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران در استان می باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت گفت: در این طرح 24 هزار و 222 نفر از والدین و همسران شهدا و 226 جانباز تحت پوشش خدمات درمانی هستند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل با اشاره به اقدامات این اداره کل در سال جاری بیان کرد: افتتاح درمانگاه شبانه روزی با زیر بنای 350 متر مربع با اعتبار 15 میلیارد ریال، اخذ مجوز توسعه و افزایش 20 تختی بیمارستان 28 تختخوابی ایثار از جمله این اقدامات می باشد .
شاهی به 22 اسفند روز شهدا اشاره کرد و گفت: غرس سه هزارو 300 نهال به یاد ونام سه هزارو 300 شهید استان، برگزاری همایش پیاده روی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری یادواره های شهدا با عنوان راه شهیدان ادامه دارد، عطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه های اجرایی در این روز می باشد.
وی با اشاره به مقام شامخ شهدا اظهار کرد: عزت، اقتدار، عظمت و شرافت امروز ما مدیون و مرهون شهیدان است و در جامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت جاری و ساری باشد آن جامعه همیشه سربلند و سرافراز خواهد بود.
او با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش مهمی در فرهنگ سازی، پیشرفت و آبادانی جامعه دارد، اضافه کرد اصحاب رسانه چشم بیدار و دلسوزان جامعه هستند که مشکلات و نارسایی ها را به مسئولان گوشزد می کنند.
استان اردبیل سه هزارو 300 شهید دارد .

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار