مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 6 روز بعد روزهای پنج‌شنبه 24، جمعه 25، دوشنبه 28، سه‌شنبه 29 اسفند و همچنین هشتم فروردین ماه سال 97 از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا ساعت 6 روز بعد از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۵۷۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک مازندران، محسن هاشمی مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از روز پنج‌شنبه 24 اسفند ماه امسال در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه استان اعمال می‌شود، گفت: تردد تمامی موتورسیکلت‌ها طی تعطیلات نوروزی در تمامی بزرگراه‌ها و آزادراه‌های مازندران ممنوع است.


مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی نوروزی از روز پنج‌شنبه 24 اسفند ماه امسال در محورهای استان آغاز می‌شود.

وی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران در روز جاری اظهار کرد: در حال حاضر محدوده هزارچم کندوان و کیاسر به‌صورت مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی افزود: محورهای مازندران ابری و در محورهای کناره شاهد بارش باران هستیم و همچنین از لحاظ تردد نیز به‌صورت عادی و روان تنها در سه‌راهی چلاو محور هراز به‌صورت نیمه‌سنگین است.

هاشمی با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی‌، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان همچنان ممنوع است، اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 6 روز بعد روزهای پنج‌شنبه 24، جمعه 25، دوشنبه 28، سه‌شنبه 29 اسفند و همچنین هشتم فروردین ماه سال 97 از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 همان روز تا ساعت 6 روز بعد از کرج به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 12 روزهای چهارم، 12، 13 و 17 فروردین ماه تا ساعت سه روز بعد از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 همان روزها تا ساعت سه روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه 24 و جمعه 25، ساعت 12 روزهای یک‌شنبه 27، دوشنبه و سه‌شنبه 29 28 اسفند ماه امسال و همچنین روزهای چهارم،9، 10، 16 و 17 فروردین ماه امسال از این محور ممنوع است.

هاشمی تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه سوم، شنبه چهارم، یک‌شنبه 12، دوشنبه 13 و جمعه 17 فروردین ماه سال 97 تا ساعت دو بامداد روز بعد از رودهن به سمت آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت دو بامداد روز بعد از آب‌اسک به سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی بیان کرد: تردد تمامی تریلی‌ها از ساعت 12 تا 24 روزهای جمعه 25 و دوشنبه 28 اسفند ماه و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای سه‌شنبه 29 تا چهارم و همچنین روزهای 9 و 16 فروردین ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های مازندران در پایان گفت: مسافران نوروزی باید به این مهم توجه کنند که مهم به مقصد رسیدن نیست بلکه مهم‌ترین موضوع این است که از سفر لذت ببرند که در این زمینه جاده‌های استان فرصت خوبی در گردشگری است و از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیرمجاز پرهیز کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار