فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: گروه سه نفره افرادی که در مشهد اقدام به آدم ربایی کرده بودند توسط پلیس در این شهر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ 13 March 2018

به گزارش تابناک : فرماندهی انتظامی خراسان رضوی روز سه شنبه به نقل از سردار قادر کریمی گزارش داد: آخرین روز هفته پیش یک تبعه خارجی هنگام رانندگی در مسیر میدان آزادی به سمت میدان جهاد در شهر مشهد توسط سرنشینان مسلح یک دستگاه پراید متوقف و با تهدید به مرگ و استفاده از افشانه فلفل ربوده شد. 
وی ادامه داد: گروگانگیران در تماس با یکی از برادران راننده 25 ساله تقاضای 100 هزار یورو و فیلمی را نیز از طریق تلگرام ارسال کردند که در آن گروگان با زنجیر در یک اتاق شکنجه می شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: کارآگاهان پلیس با آموزش خانواده فرد گروگان مبلغ 50 هزار یورو را طی قراری در منطقه الهیه مشهد به آدم ربایان پرداخت کرده و با رصد اطلاعاتی و تعقیب فردی که این پول را تحویل گرفت مخفیگاه سردسته مسلح باند را در منطقه بلوار آزادی مشهد شناسایی نمودند. 
وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی بامداد دیروز متهم در حال استراحت در مخفیگاهش دستگیر و سلاح کمری به همراه مهمات و 50 هزار یورو ارز خارجی کشف شد. در ادامه 2 متهم دیگر نیز دستگیر شدند و طبق بررسیهای اولیه انگیزه سردسته باند گروگانگیری مسلحانه از این اقدام مجرمانه اخاذی بوده است.
بیستم دی ماه گذشته نیز با اعلام موضوع آدم ربایی پسری 16 ساله در مشهد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت که با تلاش ماموران چهار متهم ربایش این نوجوان دستگیر شده و گروگان به سلامت رها شد. 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار