دبیر طرح اعتلای بسیج سازندگی استان یزد از برگزاری اردو‌های جهادی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال گروه‌های مختلف از اقشار بسیج و نهادهای مردمی در قالب 10 گروه جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و محروم داخل استان به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
کد خبر: ۵۷۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹ 14 March 2018

دبیر طرح اعتلای بسیج سازندگی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا از برگزاری اردو‌های جهادی در ایام نوروز خبر داد و گفت: در ایام نوروز امسال گروه‌های مختلف از اقشار بسیج و نهادهای مردمی در قالب 10 گروه جهادی در مناطق زلزله زده کرمانشاه و محروم داخل استان به خدمت‌رسانی می‌پردازند.

علی پورمیرزایی اظهار داشت: اردوهای جهادی از 23 اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه خوادهد داشت و در این ایام نزدیک به 400 نفر در اردوهای هفت الی 10 روزه به مناطق اعزام می شوند.

وی با بیان این که  80 درصد از این افراد به مناطق زلزله زده کوهبنان اعزام می شوند گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 20 خانه که صاحبان آن ها استطاعت مالی ندارند شناسایی شده و گروه های جهادی اعزامی در مدت حضور خود در آن جا در عرصه عمرانی و خانه سازی برای این خانوارها خدمت رسانی خواهند داشت.

پورمیرزایی با بیان این که اعضای گروه های جهادی عمدتاً از جوانان هستند افزود: سعی شده از تخصص های مختلف به ویژه متخصیص عمرانی و فنی در گروه ها حضور داشته باشند. بسیج اصناف نیز قول تامین نیروی متخصص را داده تا در کنار جوانان گروه کارها به درستی انجام شود.

وی با اعلام نیاز شدید به کمک های مردمی گفت: نیروی کار و انسانی وجود دارد اما به کمک های مالی و غیر نقدی مردم نیاز است. خانوارهای زیادی وجود دارند که اگر به آن ها کمک نشود شاید تا آخر عمر باید در کانکس زندگی کنند.

وی اظهار داشت: مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 5041-7211-1136-3314   متعلق به جبهه فرهنگی استان واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار