در مراسم عصر شعر «آئینه های بی زنگار» شهرستان اسلام‌آباد غرب، مدیرکل بنیاد کرمانشاه بر صیانت از امانت‌های شهدا تأکید کرد.مدیرکل بنیاد کرمانشاه: شهدا برای حجاب و ارزش‌ها رفتند.
کد خبر: ۵۷۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۴ 15 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه در (روز بزرگداشت شهدا) در مراسم عصر شعر در مجتمع غدیر شهرستان اسلام‌آباد غرب، شهادت را بالاترین نیکی و آرزوی پیامبران دانست.

حجت‌الاسلام عسگری مدیرکل بنیاد کرمانشاه که به مناسبت «بزرگداشت روز شهید» در مراسم عصر شعر تحت عنوان آئینه های بی زنگار به شهرستان اسلام‌آباد غرب سفر بود، در سخنانی در این مراسم با گرامی داشت روز شهید گفت: قطره‌قطره خون شهدا که در وجب‌به‌وجب این خاک گلگون به زمین ریخته شده است دارای پیام است، و ما به‌عنوان مردم این کشور وظیفه‌داریم پیام شهدا را که دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های دفاع مقدس بوده است را به گوش جان شنیده و از این ارزش‌ها دفاع کنیم.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه افزود: قطعاً روز قیامت از ما خواهند پرسید که در مقابل فداکاری‌های شهدا، شما برای حفاظت و صیانت ازاین‌دست آوردن‌ها و امانت‌های به‌جای مانده از شهدا چه کردید و چگونه امانت‌داری خود را به‌جا آوردید و آنجاست که باید پاسخگوی مسئولیت و وظیفه‌ای که بر عهده ما گذاشته‌شده است باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: شهدا برای حجاب، نماز، ارزش‌ها و استقلال رفتند و نتیجه آن‌هم عزت، اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است که همه ما باید قدر این ارزش‌ها را باشم.

مدیرکل بنیاد کرمانشاه در پایان صبر و استقامت خانواده‌های ایثارگر را ستود و اضافه کرد: خانواده‌های ایثارگر امروز از مرحله صبر به مرحله شکرگزاری رسیده و برای این
شهادت‌های افتخارآمیز خدای متعال را شاکرند.

در ادامه این مراسم چند تن از شاعران استان در رثای مقام والای شهدا به قرائت شعر پرداختند.

گفتنی است: این مراسم به همت بنیاد اسلام‌آباد غرب و مشارکت ارشاد اسلامی این شهرستان در مجتمع فرهنگی غدیر اداره ارشاد برگزار شد.

 

 

 

 

 



شهدا، افزایش سرمایه اجتماعی

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار