نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه یکسری از عبادت‌ها هستند که ممکن است حکومت در آنها مسئولیتی نداشته باشد و جنبه کاملا فردی دارد گفت: بهره گیری از ابزار مختلف در ترویج فرهنگ دینی ضرورت دارد.
کد خبر: ۵۷۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰ 15 March 2018

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز در جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان اظهارداشت: بعضی از عبادت‌ها جنبه اجتماعی دارد و حکومت برای انجام آن مسئولیت دارد.

وی با اشاره به اینکه یکسری از عبادت‌ها هم هستند که ممکن است حکومت در آنها مسئولیتی نداشته باشد و جنبه کاملا فردی دارد گفت: اما در بحث نماز دولت کاملا وظیفه دارد و در قبال اقامه نماز باید مسئولیت خود را انجام دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه ابزارهای مختلف می‌تواند در خدمت ترویج فرهنگ دینی قرار بگیرد افزود: نسبت به استفاده از ابزارها مقداری دستمان بسته است و از هدف نمی‌توانیم فاصله بگیریم.

وی با اشاره به اینکه باید جامعه هدف را شناسایی و هر تولیدی را متناسب با مخاطب انجام داد خاطر‌نشان کرد: انعکاس اقدامات انجام شده را باید بررسی و آسیب شناسی کرد.

در این جلسه حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از برگزاری خیمه‌های معرفت در ایام نوروز خبر داد و گفت: خیمه‌های معرفت در ایام نوروز در بقاع متبرکه و امامزادگان دایر می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه استان کرمان بیان کرد: در ایام نوروز دو تیم از اداره اوقاف کار بازرسی و ارزیابی از مساجد بین راهی را انجام می‌دهند و مشکلات را برطرف می‌کنند.

محمدجواد فدایی معاون استاندار کرمان نیز با اشاره به اینکه جلسات شورای اقامه نماز باید بیشتر تشکیل شود اظهار داشت: جلسات باید هدفمند و مصوبات اجرایی داشته باشد.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار