تهیه‌کننده سریال «پایتخت» درباره‌ی تاکید بر حضور هنرمندان در برنامه‌های تحویل سال که چند سالی است در تلویزیون باب شده و در مواردی هم به ساخت برنامه‌های تکراری منجر شده است، گفت: در هر بخشی باید شباهت‌ها را از بین برد و برنامه‌های جذاب‌تر و متنوع‌تر ایجاد کرد.
کد خبر: ۵۷۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 15 March 2018

به گزارش تابناک : تهیه‌کننده سریال «پایتخت» درباره‌ی تاکید بر حضور هنرمندان در برنامه‌های تحویل سال که چند سالی است در تلویزیون باب شده و در مواردی هم به ساخت برنامه‌های تکراری منجر شده است، گفت: در هر بخشی باید شباهت‌ها را از بین برد و برنامه‌های جذاب‌تر و متنوع‌تر ایجاد کرد.

الهام غفوری درباره دعوت از سلبریتی‌ها در برنامه‌های تحویل سال تلویزیون در عین حال این نکته را یادآور شد که «به هر حال مردم، هنرمندان را دوست دارند و می‌خواهند آن‌ها را در تحویل سال هم ببینند؛ بنابراین به نظرم خیلی ایراد ندارد که هنرمندان در چنین مناسبت‌هایی در تلویزیون حضور پیدا کنند.»

این تهیه‌کننده در عین حال بر پرهیز از شباهت‌های برنامه‌های تلویزیونی اشاره کرد و گفت: شباهت‌ها را در هر جایی باید از بین برد و برنامه‌های جذاب‌تر و متنوع‌تر ایجاد کرد؛ البته که حضور هنرمندان هم عاملی است که باعث می‌شود مردم شبکه‌های تلویزیون را تماشا کنند.

او به وضعیت سریال «پایتخت ۵» که قرار است در ایام نوروز پخش شود، اشاره و اظهار کرد: سریال «پایتخت» آخرین مراحل فنی خود را پشت سر می‌گذارد. کار‌های مونتاژ و صداگذاری آن کامل انجام شده و جلوه‌های ویژه، تیتراژ و موسیقی آن در حال آماده شدن است. در حقیقت منتظر این بخش‌ها هستیم که بخش‌های سنگین کار ماست، زیرا یک قسمت کامل «پایتخت ۵» جلوه‌های ویژه دارد و همچنین در قسمت‌های دیگر هم بخش‌های مربوط به جنگ را خواهیم داشت که زمان طولانی را به خود اختصاص می‌دهد. تعداد قسمت‌های این سریال هنوز قطعی نشده و بین ۱۵ تا ۱۸ قسمت خواهد بود و بعد از عید هم ممکن است کار ادامه پیدا کند.

غفوری در پایان گفت: ادامه پیدا کردن و ساخته شدن سری جدید سریال «پایتخت» به نظر مردم بستگی دارد و تا زمانی که «پایتخت» را دوست داشته باشند، قطعا این اتفاق می‌افتد.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار