فرمانده انتظامی نیشابور گفت: با تلاش پلیس شهرستان نیشابور ۶ تن از اراذل و اوباش متواری و تحت تعقیب مقام قضائی شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۷۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 15 March 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ حسین بیات مختاری اظهار داشت: در بیست و چهارم دیماه سال جاری چند مرد جوان در پی برخی اختلافات قبلی با سلاح سرد در ورودی شهر نیشابور با یکدیگر ،درگیر که 2 نفر از آنان مصدوم و روانه بیمارستان شدند و بقیه از محل متواری شدند.

سرهنگ بیات مختاری تصریح کرد: با حضور ماموران کلانتری 12 جمهوری در محل مشخص شد شرکت کنندگان در نزاع دارای سابقه چاقو کشی، مزاحمت، شرکت در نزاع‌های دسته جمعی هستند و از طرفی به دلیل این که اقدام آنان سبب اخلال در نظم و امنیت عمومی شده بود پرونده با دستور مقام قضائی در اختیار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره عملیات پلیس امنیت عمومی پس از رصد دقیق اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه‌های آنان را که 2 تن از آنان برادرند را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی همگی آنان در اقدام‌های غافلگیرانه و ضربتی قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور عنوان کرد: 6 متهم دستگیر شده پس از بازجوئی‌های به عمل آمده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.پلیس و دستگاه قضائی مصمم است با کسانی که نظم و آرامش عمومی شهروندان را خدشه‌دار و سبب ایجاد رعب و وحشت می‌شوند برابر قانون به شدت برخورد کند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار