معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: 10سالن سینمایی در خراسان رضوی علاوه بر سالن‌هایی که تاکنون افتتاح شده در حال ساخت است و امیدواریم هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۵۷۹۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸ 15 March 2018

به گزارش تابناک : سیدجواد حسینی در آیین افتتاح پردیس سینمایی گلشن در محل مرکز خرید آرمیتاژ گلشن عنوان کرد: سیاستی که دولت برای مشارکت بخش خصوصی در امور مختلف تدارک دیده است، در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی هم به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: در مجموعه آرمیتاژ که نام آن را مرتفع‌ترین مجموعه مشهد می‌توان گذاشت، پردیسی را با 4سالن افتتاح کردند و بسیار خوشنود هستیم از این بابت که برای انجام و بهره‌برداری این اقدام سراغ یک موسسه و افراد کاملا اهل رفتند.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی بیان کرد: علاوه بر دولت، بخش عمومی هم برای این پروژه کمک کننده است و امروز بعد از یک دوره به حاشیه رانده شدن سینما که به دلایل مختلف اکثر فعالیت‌های ما به‌صورت فردی انجام می‌شد.

حسینی اظهار کرد: از 5137 صندلی، صندلی‌های سینماهای خراسان به رقمی نزدیک به  7هزار افزایش یافته است و این مسئله برای ما بسیار خبر خوشی است.

وی ادامه داد: هنر باید در جمعیت به نمایش گذاشته شود، یکی از مکان‌هایی که جمعیت را گردهم می‌آورد تعاملات گرم را با فضیلت هنری پیوند می‌زند سینما و تئاتر است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: ما در استانداری خراسان طرحی به نام طرح جامع تعاملات گرم داریم، این طرح دو بخش دارد که یک بخش شامل برنامه‌هایی است برای گرم کردن تعاملات مردم و این برنامه‌ها در سه قلمرو اجرا می‌شود در قلمرو علمی، هنری و ورزشی و بخش دیگر در عرصه خدمات یعنی اگر خانواده‌ای با یکدیگر به سینما، تئاتر و موزه روند و اگر از دیگر خدمات استفاده کنند از 50درصد تخفیف بهره‌مند می‌شوند.

 

 

 

منبع : ایسنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار