نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات سنتی و بومی و غذاهای محلی و شیرینی های سنتی در مشهدافتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 15 March 2018

به گزارش تابناک : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: برگزاری و وجود این نمایشگاه ها نشان از قدرت هنری و توانمندی های بی بدیل زنان استان است که در سرتاسر شهرها و روستاها با دستان توانمند  و هنرمندانه خود تولیدات هنری خلق می کنند.

سید جواد حسینی افزود: این نمایشگاه از لباس های هنری، سنتی، غذاهای محلی و شیرینی جات تا آثار هنری ظروف و قلم زنی‌های بی‌نظیر با نشان دادن هنر توانمند زنان، نشانه هایی از آثار فرهنگی، سنتی و بومی و محلی سراسر استان را به نمایش می گذارد.

او درباره فعالیت زنان در عرصه های مختلف گفت: علاوه بر 73مدیر زن در استان و بیش از 64هزار کارمند دولت ،99 دهیار زن و بیش از 223نماینده زن در شوراهای شهری و روستایی فعال هستند.

معاون استاندار افزود: علاوه بر این فعالیت ها بانوان امروز، 7حزب اصلی استان، 23نشریه و بخش زیادی از شرکت های دانش بنیان و فناور را مدیریت و هدایت می کنند .

نمایشگاه صنایع دستی، تولیدات سنتی و بومی و غذاهای محلی و شیرینی های سنتی  در  مشهد به همت کمیسیون امور اقتصادی و اشتغال پارلمان زنان و با همکاری مجمع خیران سلامت برگزار شده است.

 

 
 
00:0001:59
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار