در دیدار عاملی با رئیس مجلس و رئیس جمهور چه گذشت؟
مردم انتظار دارند که نمایندگان استان و استاندار منش ،روش و سلوک رفتاری آقای عاملی را در مواجهه با مسئولین عالی و طرح مطالبات انباشته مردم و بدون لکنت زبان الگو قرار داده و ...
کد خبر: ۵۸۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷ 16 March 2018

به گزارش تابناک اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل از دیدار خود با رئیس جمهوری، رئیس مجلس و نائب رئیس مجلس خبر داد و اظهار داشت: در ملاقات با رئیس مجلس به طور مستوفی در خصوص منطقه آزاد اردبیل مذاکره شد و قرار بر این گرفت که رئیس مجلس ضمن استفاده از ظرفیت خود برای گرفتن رأی بیشتر از نمایندگان، در روز رأی‌گیری، راساً ریاست مجلس را به عهده داشته باشد.

وی افزود: در ملاقات با نائب رئیس مجلس، وی ضمن اعلام همکاری کامل اظهار امیدواری کرد که در خصوص حق استان، رای لازم از نمایندگان اخذ شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با اشاره به ملاقات خود با رئیس جمهور گفت: به رئیس جمهور عرض کردم در سفر اخیر خودتان به بندرعباس گفتید "آقای نوبخت به راه‌آهن گیلان تعصب دارند و لذا در سال جدید راه آهن گیلان را افتتاح می‌کنیم" ما از رشد هر استان دیگر استقبال می‌کنیم اما برای راه‌آهن اردبیل کس به نفوذ مثل نوبخت را نداریم تا تعصب بکشد، لطفا شما به راه‌آهن اردبیل تعصب داشته باشید.

عاملی بیان کرد: رئیس جمهوری از بودجه لازم برای اتمام راه‌آهن اردبیل سؤال کرد و عرض شد با هزار میلیارد، کار سامان پیدا می‌کند و وی گفت این مقدار را دولت به طور دفعی نمی‌تواند پرداخت کند، اما بخشی از آن را تامین می‌کنیم سپس قرار بر این شد که علاوه بر بودجه مصوب امسال، رئیس جمهور به عنوان هدیه به اهالی استان اردبیل، مبلغی عمده به راه‌آهن اردبیل اختصاص دهد که من از مدیریت ارشد استان می‌خواهم که این موضوع را به جد پیگیری و نتیجه را به اهالی استان اعلام کند.

به گزارش تابناک اردبیل،به نظر می رسد امام جمعه اردبیل با درک این واقعیت که نمایندگان، استاندار و دیگر مسئولین اجرایی استان توان و قدرت لازم را برای پیگیری مطالبات استان در سطح مسئولین عالی اجرایی و تقنینی کشور نداشته و ندارند داشت،راساً آستین ها را بالا زده و وارد میدان شده است.

ناگفته پیداست که آیت‌الله سیدحسن عاملی در احقاق حقوق مردم استان و مذمت تبعیض ها و ناعدالتی هایی که به استان اردبیل روا داشته شده است، بدون محافظه کاری و با صراحت لهجه سخن گفته و تردیدی نیست که او با همان لحنی که به کرات در تریبون های نماز جمعه در خصوص بی توجهی مسئولین زبان انتقاد گشوده، در گفتگوی مستقیم با رئیس جمهور و رئیس مجلس نیز به همین سیاق عمل کرده است.

مردم انتظار دارند که نمایندگان استان، استاندار و دیگر مسئولین اجرایی استان نیز منش ،روش و سلوک رفتاری نماینده ولی فقیه در استان اردبیل را در مواجهه با مسئولین عالی و طرح مطالبات انباشته مردم و بدون لکنت زبان الگو قرار داده و به جای ملاحظات دیگر، مسئولیت خود را نزد خدا و مردم در نظر بگیرند و به درستی ادای امانت کنند.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار