امام جمعه مرودشت: سال 1396 را سال پیروزی بزرگ ملت ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: در سال 96 با تمام فراز و نشیب‌های موجود از ابتدای سال با حضور گسترده و پرشور و مشارکت 73درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا حضور میلیونی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه، شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمنان همراه با شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی در حمایت از داعش بودیم.
کد خبر: ۵۸۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 17 March 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه این شهر ضمن تبریک فرا رسیدن آغاز سال جدید، یکی از مصادیق تقوی الهی را صله ارحام ونزدیک شدن قلوب به یکدیگر عنوان کرد.

امام جمعه مرودشت اظهار داشت: امسال لحظه تحویل سال جدید مقارن با شب شهادت حضرت امام هادی(ع) بوده و ضروری است مردم ضمن پایبندی به مراسم‌های آغاز سال جدید، رعایت موازین اسلامی و عمق دلدادگی خود به اهل بیت(ع) را تحت عنوان یک رسالت مذهبی به نمایش بگذارند.

خطیب جمعه مرودشت سال 1396 را سال پیروزی بزرگ ملت ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: در سال 96 با تمام فراز و نشیب‌های موجود از ابتدای سال با حضور گسترده و پرشور و مشارکت 73درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری گرفته تا حضور میلیونی و بی‌نظیر مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه، شاهد خنثی شدن توطئه‌های دشمنان همراه با شکسته شدن هیمنه استکبار جهانی در حمایت از داعش بودیم.

وی فرا رسیدن 27اسفند ماه سالروز رحلت سیداحمد خمینی یادگار حضرت امام راحل را تسلیت گفت و از نقش ولایت‌پذیری وی در حمایت و تمکین از ولایت و رهبرانقلاب سخن به میان آورد.

آقایی در ادامه از مسوولان شورای تأمین شهرستان مرودشت در جهت درایت و تدبیر آنان در مراسم و آیین شب چهارشنبه سوری که باعث شد کمترین مشکلات وآسیب در این شهرستان ایجاد شود تشکر کرد.

وی در ادامه از زحمات شهرداری و شورای شهر در جهت تحولات اخیر در برخی از نقاط مختلف شهر و معابر اصلی تشکر و ابراز امیدواری کرد به لطف خداوند منان و با درایت شهردار و اعضای شورای شهر در سال جدید نیز در جهت تقویت مبلمان شهری در معابر اصلی و فرعی به ویژه در بخشی از نقاط محروم شهر شاهد تلاش بیشتر و استمرار این زیرساخت‌ها در جهت خروج از عقب‌ماندگی‌های موجود باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار