مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه ضمن تأکید بر حمایت از هنرمندان بومی، گفت: تئاتر بازگشت دیوانه‌ها با بازی هنرمندان ابرکوهی و باهدف ایجاد نشاط و شادی در آستانه عید نوروز در بین مردم شهرستان بود.
کد خبر: ۵۸۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰ 17 March 2018

اسماعیل اخلاقی اظهار کرد: گروه نمایشی شاخ نبات که تحت نظارت انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه فعالیت دارد، تنها گروه هنری از شهرستان است که در سامانه استقرار گروه‌های نمایشی کشور به ثبت رسیده و موفق به اخذ مجوز شده است.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی ابرکوه اذعان کرد: تئاتر کمدی «بازگشت دیوانه‌ها» که پیش از این با دو داستان مختلف به مناسبت‌های مختلف اجرا شده بود، در آستانه عید نوروز و باهدف ایجاد نشاط و شادی در بین مردم با داستانی کاملاً متفاوت تحت عنوان «دیوانه‌ها در اتاق کارگردان» به روی صحنه رفت.

اخلاقی ادامه داد: شورای بازبینی آثار نمایشی متشکل از کارشناسان تئاتر، سیاسی، مذهبی (هرکدام یک نفر) و 2 نفر از پیشکسوتان تئاتر، مجوز اجرا گرفت و به مدت 10 شب در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه با بازی مجید اخلاقی، ابوالفضل صادقیان، حسن پورحاصلی اجرا شد. ضمن اینکه محمدمهدی زارع، امیرحسین خاموشی، فاطمه اکرمی و سید حسین فلاح زاده عهده‌دار نور، صوت و منشی صحنه بودند.

وی ضمن گلایه از برخی افراد به علت حمایت نکردن از هنرمندان بومی اذعان کرد: در شرایط کنونی مسئولین می‌توانند با حمایت حداکثری خود از هنرمندان و گروه‌های هنری بومی موجب رشد و ارتقاء فرهنگ شهرستان شده و از سوی دیگر با توجه به بحران اقتصادی کشور، زمینه اشتغال و کسب درآمد برای عده‌ای از جوانان و هنرمندان مستعد را فراهم کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار