نماینده مردم کرمانشاه در مجلس از تشکیل کمیسیون ویژه‌ای در مجلس برای بررسی ساختار دولت خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹ 17 March 2018

به گزارش تابناک : عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیسیون ویژه بررسی ساختار دولت در پارلمان خبر داد و گفت: برای یک بار هم شده باید تکلیف ادغام و تفکیک دستگاههای دولتی مشخص شود.

وی با اعلام اینکه کمیسیون ویژه ساختار دولت تشکیل شده و از سال آینده جلسات به صورت مستمر تشکیل میشود تا ساختار دولت ساماندهی شود، ادامه داد: امیدواریم کمیسیون مشترک هر چه سریعتر تکلیف ساختار دولت را برای همیشه روشن کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه در بحث تفکیک وزارتخانه‌ها برخی معتقد به تفکیک وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت هستند، افزود: بخش بازرگانی و صنعت و معدن همیشه به همدیگر چسبندگی دارند و یک نوع فرافکنی هم در این مورد وجود دارد. همیشه وزرایی که مسئولیت بازرگانی و صنعت و معدن را بر عهده داشتند، با چالش رو به رو بودند.

نماینده کرمانشاه در مجلس با تاکید بر اینکه باید چالش بین بخش بازرگانی و تولید حل شود، گفت: یک روز اصرار داشتیم که هربخشی یک وزیر داشته باشد و روز دیگر تصمیم گرفتیم که این دو بخش زیر نظر یک وزیر کار کند. نتیجه اینکه با بحث به این مهمی شکلی برخورد می‌کنیم و کار به اینجا می‌رسد که پس از مدتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت داشتیم، دوباره می‌خواهیم به گذشته بازگردیم.

مصری با اشاره به اینکه هنگام ادغام وزارت بازرگانی با صنعت و معدن کلی هزینه روی دست نظام گذاشتیم، گفت: تابلو عوض کردیم و ساختمان‌ها و کارکنان در قالب یک وزارتخانه تعریف شدند و امروز دوباره زمزمه بازگشت به گذشته را سر می‌دهیم تا دوباره برای نظام هزینه درست کنیم.

 

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار