رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد
رئيس هیأت بسكتبال استان قم از تجهيز بوستان‌هاي تفريحي شهر قم به امكانات اين رشته ورزشي براي همگاني كردن بسكتبال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 17 March 2018

به گزارش تابناک قم،مرتضی سخایی اظهار کرد: یکی از مهمترین راهکارهای توسعه ورزش قهرمانی، توجه به ورزش همگانی است زیرا از این طریق می‌توان عموم افراد جامعه را در فعالیت‌های ورزشی مشارکت داد و از بین آنها استعدادها و ظرفیت‌های ورزش قهرمانی را شناسایی و تقویت کرد.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه ورود مستقیم به ورزش قهرمانی مستلزم برخورداری از برخی امکانات و نیاز به پشتوانه مالی است، شاید این امکان برای بسیاری از افراد جامعه وجود نداشته باشد اما با فراهم کردن شرایط ورزش همگانی، تمام مردم در هر رده سنی می‌توانند وارد فعالیت‌های ورزشی شوند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم بیان کرد: این هیأت فعالیت‌های خود را در حوزه‌های همگانی، قهرمانی، آموزشی و فرهنگی برنامه‌ریزی کرده و در موضوع همگانی با اجرای برنامه‌هایی نظیر برگزاری مسابقات بسکتبال سه به سه و انجام رقابت‌های همگانی در پارک‌ها و بوستان‌ها به دنبال توسعه رشته بسکتبال است.

وی در ادامه از اقدامی جدید توسط هیأت بسکتبال قم به منظور همگانی کردن این رشته خبر داد و افزود: هیأت با نصب تخته و حلقه بسکتبال در بوستان‌ها و پارک‌های شهر قم پیش از آغاز عید نوروز و سال جدید، سعی در جذب حداکثری مردم به ورزش به ویژه رشته بسکتبال است.

سخایی خاطرنشان کرد: بعد از پیگیری‌های جدی هیات بسکتبال در خصوص راه اندازی زمین‌های روباز در پارک‌ها و بوستان‌ها برای استفاده علاقمندان به ورزش، سرانجام موفق به تهیه و نصب دو تخته و حلقه بسکتبال در دو پارک الغدیر و بوستان شهید بنیادی شدیم و دو زمین بسکتبال استاندارد نیز در این بوستان‌ها راه‌اندازی شد.

وی در پایان اظهار کرد: به امید روزی که در تمام پارک‌ها و فضاهای باز شهری امکانات ورزشی برای عموم مردم مهیا باشد، ایام نوروز به دلیل اینکه بسیاری از مردم اوقات فراغت بیشتری برای تفریح دارند، فرصت مناسبی برای شناسایی استعدادهای این رشته داریم، ضمن اینکه جا دارد بابت نصب این حلقه‌ها از دو دوست عزیز آقایان شکیبا و وحید طبیبی کمال تشکر را داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار