در 3 رده سني صورت گرفت
نفرات اول تا سوم مسابقات قهرماني پرش با اسب قهرماني استان قم در مراسمي با حضور مسوولان اداره كل ورزش و جوانان و هيات سواركاري قم مورد تجليل قرار گرفتند.
کد خبر: ۵۸۰۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 17 March 2018

به گزارش تابناک قم، تجلیل از نفرات برتر مسابقات قهرمانى پرش با اسب استان قم در حالی صورت گرفت که در این رقابت‌‌ها، سوارکاران سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و همچنین مالکین اسب‌ها به صورت جداگانه برای کسب عناوین برتر رقابت کردند.

نفرات برتر رده‌های سنی مختلف مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان قم در حالی معرفی شدند که در رده مالکین این پیکارها میلاد بخشنده با اسب پیکوکالیپسو به نمایندگی از باشگاه سوارکاری چابک روی سکوی نخست ایستاد و مجتبى امینى با اسب ویتر از باشگاه راد به مقام نایب‌قهرمانی رسید، ضمن اینکه مجید مجیدى با اسب یاشار از باشگاه سوارکاری ماهان به مقام سوم دست یافت.

یکی از رقابت‌های جذاب بین سوارکاران دو رده سنی نوجوانان و جوانان به انجام رسید و در نهایت امیرحسین کافیان با اسب لیلین از باشگاه چابک روی سکوی قهرمانی جای گرفت، معین قسمتى با اسب شف از باشگاه سوارکاری ماهان نایب‌قهرمان شد و یوسف زندکریمى با اسب اکسکلوسیو دومین سوارکار باشگاه ماهان در بین برترین‌های این گروه سنی بود که به مقام سوم بسنده کرد.

در رده سنی بزرگسالان آخرین رقابت سال 1396 سوارکاری قهرمانی استان قم، محمد کارخانه با اسب بلو از باشگاه سوارکاری چابک بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام قهرمانی رسید، محسن امینى با اسب بغداد به نمایندگی از باشگاه سوارکاری راد نایب‌قهرمان شد و علیرضا محمدى‌چهر با اسب اکسکلوسیو از باشگاه چابک سوم شد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم و سیدمهدی طباطبایی رئیس هیات سوارکاری این استان در کنار علاقمندان به این رشته برگزار شد و از برترین‌های این دوره تجلیل به عمل آمد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار