کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی از کاهش 10 تا 15 درجه ای دما در این استان همراه با بارشهای رگباری و بارش برف در نواحی مرتفع خبر داد.
کد خبر: ۵۸۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ 17 March 2018

به گزارش تابناک : مرتضی اثمری روز شنبه گفت: بارش های رگباری توام با رعد و برق از عصر امروز در خراسان رضوی آغاز می شود که تا روز دوشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.
وی افزود: برای فردا افت قابل ملاحظه دما در مناطق مختلف خراسان رضوی پیش بینی می شود به طوری که بیشینه دما در شهر مشهد 15 درجه و در دیگر مناطق استان 10 درجه کاهش خواهد داشت.
وی اظهار کرد: بیشینه دمای امروز مشهد 25 درجه سلسیوس پیش بینی شده که در روز یکشنبه به 10 درجه سلسیوس کاهش می یابد و از روز دوشنبه دمای هوا به تدریج افزایش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: در این مدت کمینه دمای هوای مشهد بین پنج تا هشت درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود و وقوع مه گرفتگی و وزش باد شدید در مناطق مختلف استان پیش بینی شده است. 
اثمری افزود: باخرز با کمینه دمای 6 درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای 30 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
وی اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته بیشترین شدت وزش باد در شهرستان بردسکن با سرعت 40 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار