معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، گفت: 450 عنوان برنامه فرهنگی ویژه نوروز 97 در یزد تدوین و اجرا می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 18 March 2018

«علیرضا سواچه» در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت شهدای دهم و دوازدهم فروردین که به میزبانی اداره کل بنیاد شهید برگزار شد،‌ با بیان این‌که برنامه‌های فرهنگی سال جدید با عنوان «بهار ترمه و ترنج» برنامه‌ریزی شدند، اظهار کرد:‌ برنامه‌های فرهنگی سازمان فرهنگی،‌اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از 18 اسفندماه امسال آغاز و تا 18 فروردین سال 97 ادامه خواهد داشت.

وی افزود:‌ به مناسبت فرا رسیدن بهار سال نو 26 جشن از دوم تا 11 فروردین در نقاط مختلف شهر یزد برگزار که از این تعدا جشن 13 جشن با همکاری و مشارکت سپاه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد تجلیل از خانواده شهدای دهم فروردین را از دیگر برنامه‌های شاخص شهرداری در ایام نوروز دانست و بیان کرد:‌ 1500 مکان در سطح شهر یزد برای نصب پرچم یا علی بن ابیطالب تعیین شده که توسط مغازداران آذین‌بندی می‌شود.

سواچه تدوین بیش از 450 عنوان برنامه را از دیگر اقدامات در دستور کار شهرداری یزد دانست و بیان کرد: اجرای سه سرود خیابانی و 9 نمایش خیابانی توسط گروه هنرمندان تأتر استان از جمله برنامه‌های تعیین شده برای سال نو در یزد است.

این مقام مسئول در پایان با بیان این‌که در ایام عید نوروز 12 شب برنامه‌های بومی محلی در کوچه مازاریها از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار و توسط سیمای مرکز یزد پخش زنده می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار