شهردار تفت با اشاره به افزایش بیش از دو برابری اماکن تفریحی این شهرستان، بیان کرد: تا پایان سال جاری شش مکان گردشگری و تفریحی در اين شهرستان گشایش خواهد یافت .
کد خبر: ۵۸۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 18 March 2018

«سید مصطفی فاطمی»با اشاره به افزایش بیش از دو برابری اماکن گردشگری و تفریحی در شهرستان تفت، اظهار کرد: به دلیل رایگان کردن عوارض اماکن گردشگری در شهرستان تفت فضاسازی در حوزه‌های مختلف گردشگری به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت . 

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری شش مکان گردشگری و تفریحی در محل شهرستان تفت گشایش خواهد یافت و تا سال آینده باید 9 فضای گردشگری جديد آماده بهره‌برداري شود.

این مسئول در رابطه با برنامه‌های فرهنگی شهرستان تفت بیان کرد: بالن‌سواری یکی از برنامه‌های فرهنگی شهرستان تفت محسوب می‌شود که گردشگران می‌توانند در مرکز اين شهر و در محل رودخانه تفت از آن استفاده کنند . 

وی از برگزاری جشنواره «شب‌های تفت» در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: این جشنواره فرهنگی در محل پارک‌های تفت با اجرای برنامه‌هایی شاد و مخاطب‌پسند ارائه خواهد شد به طوری که در آن برنامه‌هایی چون تقلید صدا و تئاتر خیابانی اجرا می‌شود . 

این مسئول در مورد برگزاری بازارچه نوروزی شهرستان تفت نیز بیان کرد: این بازارچه شامل صنایع دستی و سوغات است و وجه تمایز این نمایشگاه با سایر نمایشگاه‌ها ارائه فست‌فودها و غذاهای آماده برگرفته از آشپزی هندی است . 

وی ادامه داد: این بازارچه غذاي هندی به دلیل استقبال مردم تفت از فرهنگ هند، در کنار مجموعه تفریحی بالن‌سواري ایجاد خواهد شد.

فاطمی با اشاره به توقف تمام طرح‌های نیمه تمام شهرستان تفت به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز، تصریح کرد: طرح‌های عمرانی ورودی شهرستان، میدان شاه ولی، میدان شورا و ایستگاه های اتوبوس ساماندهی و بهسازی شده‌اند . 

وی ادامه داد: رنگ آمیزی معابر، زیباسازی سطح شهر، درخت کاری و واکاری درختان نیز از دیگر فعالیت های این شهرستان است . 

شهردار تفت در مورد ساماندهی طرح نیمه تمام کمربندی قدیمی شهرستان تفت نیز بیان کرد: متاسفانه این طرح نیمه تمام که بزرگترین طرح عمرانی این شهرستان نیز محسوب می‌شود، تنها تا پایان امسال ساماندهی شده و به دلیل وفور برنامه‌های عید، اتمام این طرح به بعد از ایام تعطیلات عید موکول شده است.

وی در مورد آماده‌سازی پارک‌های شهرستان تفت نیز بیان کرد: دو پارک شهیدان بنایی و بزرگ شهر در تفت برای استقرار مسافران نوروزی کاملاً از نظر امنیت و فضای مناسب برای چادر زدن آماده شده است. علاوه بر آن نیز فضای پارک‌ها برای برگزاری سایر برنامه‌های فرهنگی آماده شده است . 

فاطمی از استقرار ستاد اسکان در مرکز شهر خبر داد و افزود: راهنمايان گردشگری در مرکز اطلاع رسانی گردشگری در مرکز شهر و ورودی شهرستان مستقر هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار