سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد
سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح نوروزی این جمعیت از 25 اسفند ماه به مدت 20 روز خبر داد .
کد خبر: ۵۸۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 18 March 2018

محسن حرازی زاده سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد با تبریک فرارسیدن عیدسعید باستانی نوروز گفت: هدف هلال احمر در قالب طرح نوروزی خدمت رسانی به مسافریننوروزی و  تسکین دغدغه های میهمانان استان میباشد که برای گذران تعطیلات خویش به یزد و مناطق تابعه استان سفر می کنند . 

وی ادامه داد: اظهار کرد: طرح نوروزی از ۲۵اسفندماه جاری آغاز و تا ١۵ فروردین سال ۹۷ با یک هزار و 780 نفر روز نجات گرانجام می‌شود.

حرازی زاده افزود: طی این ایام 18 پایگاه (12پایگاه ثابت، 6 پایگاه موقت،) و یک پایگاه کوهستان (تفت)توسط نیروهای هلال‌احمربرای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و همچنین یک تیم واکنش سریع با تجهیزات کامل آماده به خدمت حادثه دیدگان احتمالی خواهند بود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد اضافه کرد: دراین ایام 12 دستگاه آمبولانس، 10 خودروی نجات، 3 دستگاه موتور امدادی و 6 دستگاهخودروی کمک دار به‌ کار گرفته خواهد شد.

وی بیان کرد: تجهیزات لازم فراهم شده و امدادگرانیکه در این طرح شرکت دارند، آموزش‌های لازم را برای خدمات بهتر به مسافران نوروزی فرا گرفته‌اند.

برپایی ۲۲ پست ثابت و سیار جوانان هلال احمریزد درایام نوروز

حرازی زاده از برپایی 22 پست ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در شهرهای استان بامشارکت داوطلبانه بیش از 1000 نفر روز از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان خبرداد . 

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد  شعار هجدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را تلاش همگانی برای بهبود رفتارهای ترافیکی (بهرفت) عنوان کرد و گفت:  این جوانان بشردوست در 22 پایگاه (20پایگاه ثابت دوازده ساعته و 2 پایگاه سیار در مبادی ورودی و محل های تجمعمسافران در شهرها در سراسر استان آماده ارائه خدمات به مسافرین نوروزی هستند

وی همچنین از برپایی 5  خیمه نماز و 10 فضای دوستدار کودک در محل استقرار پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی 97 خبرداد و افزود: 10 ایستگاه سلامت ایجاد خواهد شد و در صورت ضرورت و بنا به درخواستمراجعین و مسافرین، خدمات سلامت ارائه خواهند نمود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد شاخص ترین برنامه نوروزی جوانان کمپین نه به تصادفات جاده ای عنوان نمود و اظهار داشت : این کمپین در تمام پایگاه ها اجرا و امیدواریم همه مردم با توجه به اهداف و شعارهای آموزنده آن شعارها به این کمپین بپیوندند و در طول سفر خود به این قوانین احترام، تا سفرآرام و بدون حادثه ای داشته باشند تا ان شالله شاهد حداقل حوادث در ایام نوروز درسطح استان و کشور باشیم.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد خاطر نشان کرد : امسال در کمپین نه به تصادفات مسابقه پیامکی بهرفت 2 اجرا می شود که بر این اساس هموطنان مسافر که در طول سفر به رانندگی بدون تخلف خود اطمینان دارند و فکر می کنند که تخلفی انجام نمی دهند، می توانند شماره پلاک خودرو خود را به سامانه ۱۰۰۰۱۴۷ پیامک کنند. شماره خودروهای دریافتی در پایان فروردین از پلیس راهور استعلام خواهد شد و در صورت تایید پلیس راهور مبنی بر نداشتن تخلف رانندگی در طول این ایام در قرعه کشی این مسابقه شرکت داده شده و از جوایز ارزشمندی بهرمند خواهند شد.علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و نحوه ارسال درست شماره پلاک خودرو به ربات تلگرامی بهرفت به آدرس behraft_bot@ مراجعه کنند.

اجرای طرح فرشتگان رحمت و طرح نیابت در ایام نوروز درسطح استان 

سرپرست جمعیت هلال احمر همچنین از اجرای طرحفرشتگان رحمت در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت :این طرح در راستاي خدمت به محرومين جامعه خصوصا زنان بي سرپرست و بد سرپرست ، خانواده زندانيان و بيماران ميباشدو بر اساس اين طرح بين آنان سبد غذايي توزيع مي شود که ارزش هر سبد يكصد هزارتومان مي باشد ، اميدواريم با همکاری و مساعدت مردم نوع دوست دیارمان سبدها به نحوي باشد كه ده هزار نفر بهره ور داشته باشیم .

وی با اعلام اینکه این طرح با حضور حد اكثريداوطلبان و خيرين عضو جمعیت هلال احمر استان اجرا میگردد عنوان داشت: همچنين حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اقدام به اجرای طرح نیابت خواهد نمود که بر اساسآن دیدار و مساعدت با خانواده های فرزند از دست داده ، نیازمند و افراد سالخوردهرا در دستور کار خواهیم داشت.

این مقام مسئول در پایان گفت : قبلا از همراهی وهمیاری کلیه اعضا محترم جوانان ،داوطلبان و امدادگران عزیز جمعیت هلال احمر استان که آماده ارائه   قابل توجهی در این ایام خواهند بود کمال تقدیر و تشکر رادارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار